2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه جالب دبیر ادبیات منم همینو میگفت 😐😂


نکنه همکلاسی بودیم؟!😂

چی بود فامیلیش؟

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
آها، مال ما فلکی بود😂



چه جالب که دو تا دبیر ادبیات همچین حرفی رو زدن 

نکنه اونا یه نسبتی با هم دارن🤨😂

¸„.-•~¹°”ˆ˜¨ هیچ وقت بیخیال رویایے کـہ تمام زنـבگیت בنبالش بوבے نشو ¨˜ˆ”°¹~•-.„¸
چه جالب که دو تا دبیر ادبیات همچین حرفی رو زدن  نکنه اونا یه نسبتی دارن باهم 🤨😂

شاید😂

اون ۱۰ میخوابید، مهدوی چن میخوابید؟😂

وااای چه موضوع مهمی سریع بگووو😑😂😂

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
شاید😂 اون ۱۰ میخوابید، مهدوی چن میخوابید؟😂 وااای چه موضوع مهمی سریع بگووو😑😂😂

واقعیتش دقیق یادم نیست ولی چهار صبح رو یادمه 😂

موضوع جنجالی شد الکی.#  

¸„.-•~¹°”ˆ˜¨ هیچ وقت بیخیال رویایے کـہ تمام زنـבگیت בنبالش بوבے نشو ¨˜ˆ”°¹~•-.„¸
واقعیتش دقیق یادم نیست ولی چهار صبح رو یادمه 😂 موضوع جنجالی شد الکی.#  

😂😂😂

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز