2789
عاا نمدونسم آجی دارم😔😃 وگرنه برا عروسیمون دعوتشون میکردم😌😂

ن مونده تا دنیا بیاننن🥺

تو ننه خودتم نکردی 😐🤣

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عااا یعنی هنو تک فرزندم یونو؟ عاح منحرف کردی منو😔😂 جون تو همه چی یهویی شد🥴😍😂

اره فعلاا تکی 

تف ب ذهنت بیاد 😭😂

خودمم همین بودم ولی خوابم میاد دیگه همین نوشتم بره😑💔

😒😒

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

سلام کجا بودی؟

هیچ سرگرم کتاب بودم ، زیاد گوشی دستم نمیگرفتم 

چخبرا خوبی 

آلبوم جدید ته هم اومد ، خیلی قشنگ بود 🥺

¸„.-•~¹°”ˆ˜¨ هیچ وقت بیخیال رویایے کـہ تمام زنـבگیت בنبالش بوבے نشو ¨˜ˆ”°¹~•-.„¸
جووون من همیشه تکم😌 😁😂 ها😐جون تو نفهمیدم چی گفتی😂

تا وقتیی وروجکا بیان تکییی😒

میگم خودمم فهمیدم منحرفی شد ولی خوابم میاد برا همین فقط نوشتم‌بره ب من چ ذهنت و شست و شو بدههه🦦🦦

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

تا وقتیی وروجکا بیان تکییی😒 میگم خودمم فهمیدم منحرفی شد ولی خوابم میاد برا همین فقط نوشت ...

ناحححح دیگه بچه نیاررررر

تو الان نوه داری😌

باید اونو بغل و بوس کنی🥺😂

عاا

عااح مادر تو مرا منحرف میکنی

وگرنه من ذهنم پاکه پاک است😌😂

ناحححح دیگه بچه نیاررررر تو الان نوه داری😌 باید اونو بغل و بوس کنی🥺😂 عاا عااح مادر تو مرا منح ...

من هنوز جوونم میارم میارمم 

کو نوه 😒

اصن کی زن گرفتی کی بچه اوردیییی

معلومههه💔🤣

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

من هنوز جوونم میارم میارمم  کو نوه 😒 اصن کی زن گرفتی کی بچه اوردیییی معلومههه💔🤣

عااا باش

راسی شوهرت کیه مامی؟

چرا من ندیدمش🙁😂

یهویی زن گرفتم

بچم آورد برام

خدایی زنه زندگیه‌هااا😍😁

بعلهههه😌


عااا باش راسی شوهرت کیه مامی؟ چرا من ندیدمش🙁😂 یهویی زن گرفتم بچم آورد برام خدایی زنه زندگیه‌ه ...

نمیدونمم بادی وزید و شما اومدیننن خودمم باباتون ندیدم🤣🤣🤣

اومدممممم

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

وای جرررررر🙄🤣🤣🤣 نکنه مریم مقدسی تو😉😂

ارهه ورژن دو 😌🤣🤣🤣

abzarek.ir/service-p/msg/4776511 در نهایت به خودم گفتم:همه تقصیر ها را گردن بگیر ؛و سپس ناپدید شو،گویا هرگز وجود نداشتی.

هیچ سرگرم کتاب بودم ، زیاد گوشی دستم نمیگرفتم  چخبرا خوبی  آلبوم جدید ته هم اومد ، خیلی ...

اهاا 

سلامتیت خوبم تو چطوری

اره🥺

(army)                                                            
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز