2777
2789
اهاا وقتی توو کیبورد هستی بالاتر عکس تنظیماته بزن روش متن پیشگو رو میاره روشنش کن

نیستش دیگه  

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عکس گذاشتم ببین یا برو توو تنظیمات متن پیشگو رو جستجو کن بعدش روشن کن

مرسی درست شد😘

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
خوبه ممنون خوابه فکر کنم 

خدا رو شکر💙

الهی فداش بشم😘🥺

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
خداراشکر  فردا قراره ساعت ۱۱ برم آرایشگاه ولی الان نمتونم بخوابم کلی کار اونجا ریخته سرم🤦‍♀️

فردا یا امروز؟😁

بخواب خوابت میبره!

آرمی/مردن چیزی نیست، زندگی نکردن است که هولناک است...                                                               "ویکتور هوگو"  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز