2777
2789
عنوان

نگاشو دزدید...

239 بازدید | 17 پست

بچه ها وقتی من زل میزنم تو چشای کراشم انگار یه طوری میشه، انگار نمی تونه باهام چش تو چش شه!

 مثلا امروز من سرمو برگردوندم  سمتش چش تو چش شدیم داشت با تلفن حرف میزد یه لحظه قفل کرد بعد نگاشو دزدید!

نظرتون چیه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نظرم اینه حیا پیشه کن زل نزل تو چشاش که نگاشو بدزده 

دنیا بر عکس شده باید بر عکس این اتفاق میفتاد

کسی قدر دل پاک مونه هرگز نمی دونه مو "موسی" هم ِبشُم "آسیه" از "آبُم" نمی گیره.نِفهمید و نمیفهمن مُنو درد مونه اینجا مو خط دکترُم خالو کسی قابُم نمی گیره 🍀

سعی کن نشونه های بیشتری پیدا کنی و به نگاه بسنده نکن! +از طرف یه زخم خورده

نگام که نمی کنه اصلا....😂

تو رفتارشم نشونه ای نیست...

فقط وقتی چش تو چش میشیم یه طوری میشه....

نگام که نمی کنه اصلا....😂 تو رفتارشم نشونه ای نیست... فقط وقتی چش تو چش میشیم یه طوری میشه....

مورد داشتم که طرف از اول تا آخر یه جلسه ای که خودش داشت صحبت میکرد، فقط تو چشای من بود ،در حدی که اطرافیانم هم فهمیدن و فک کردن خبریه ! حتی یادمه یبار که تو وضعیت سختی بودم بهم گفت :فقط خودتو اذیت نکن...

ازم تعریف میکرد و خیلی نشونه های دیگه که بقیه هم میگفتن این روت کراشه .ولی تهش چی شد؟

هیچی! وقتی رفتم از اونجا پیگیرم نشد و الان بیشتر از یه ساله هیچ خبری از هم نداریم 🤷🏻‍♀️ برا همین میگم فقط به نگاه دل نبند بذار یه کم پیش بره ببین تا کجا کشیده میشه

آدما فقط بخاطر حرفاشون مسئول نیستن ،بخاطر سکوت هاشونم مسئولن 
مورد داشتم که طرف از اول تا آخر یه جلسه ای که خودش داشت صحبت میکرد، فقط تو چشای من بود ،در حدی که اط ...

وای چه پایان بدی! بمیرم برات عزیزم بی توجهی خیلی سخته درکت می کنم..😭🫂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز