برفک77 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 2004 عنوان جای جوش 61 بازدید | 7 پست سلام بچه ها من تازگیا یکم جای جوشام لک شده بنظرتون ضد لک بگیرم بهتره یا ویتامین سی بگیرم بهترهپوستم هم چربه و البته با ویتامین سی حساسیت ندارم فقط میخوام بدونم کدوم بهتره؟ آپوبنگپو💜💜 1402/06/12 | 16:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sevda___00 عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 4731 من سرم ویتامین سی امتحان کردم واقعا برام جواب داده ضدلک نمیدونم تجربه ندارم مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗
برفک77 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 2004 من سرم ویتامین سی امتحان کردم واقعا برام جواب داده ضدلک نمیدونم تجربه ندارم شما هم برای جای جوش استفاده کردی؟چه مارک سرم ویتامین سی استفاده کردی؟ آپوبنگپو💜💜
sevda___00 عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 4731 شما هم برای جای جوش استفاده کردی؟ چه مارک سرم ویتامین سی استفاده کردی؟ اره جاشون سیاه شده بود لک بود قشنگ هرروز میزدمسرم صد میل برندش بیوآکوا مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗
برفک77 مدیر استارتر عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 2004 اره جاشون سیاه شده بود لک بود قشنگ هرروز میزدم سرم صد میل برندش بیوآکوا مرسی آپوبنگپو💜💜
فرفره_جادو عضویت: 1401/06/11 تعداد پست: 2657 اره جاشون سیاه شده بود لک بود قشنگ هرروز میزدم سرم صد میل برندش بیوآکوا برای اسکار جوش هم خوبه؟ آقایون سایت برای بار هزارم میگم لطفا تا می بیند تاپیک درباره ازدواج زدم درخواست دوستی ندید. حتما باید مادر گرامیتون مورد عنایت قرار بدم؟
sevda___00 عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 4731 برای اسکار جوش هم خوبه؟ فکر نکنم در این حد باشه نه مذهبی ام ولی با افراد عرزشی صحبتی ندارم،کسی که باید بفهمه با این همه اتفاق فهمیده پس اگه شستم و گذاشتمت کنار کاملا ناراحت شو و برو بشین فکر کن🌹🤗