2777
2789

اره دارم 

⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩Nothing can stop you from achieving success except your mind 🌌 ✨یک عدد معتاد سرسخت به سایت😑.زیاد کره کره میکنم از بچگی قراره کلیه هامو بفروشم برم کره با دوستام 😂(به دلیل علاقه شخصی مثل تویی که مثلا دوست داری بری آمریکاو ترکیه و..(برا اونایی که چرت میگن))شما هم خواستین بگین اسمتونو بنویسم با هم بریم تا الان ۷۴نفر تو سایت گفتن 😂😁 فیلم و سریال کره ای خواستین من دوتا کاربری دارم...اون یکی شعبه دوم می‌باشد 🤣((هیییی_زندگی_۲)) ..چون با حجم زیادی کاربر مخالف با فیلم کره ای مواجه شدم دیگه تاپیک نمی‌زنم سوالی داشتین تگ کنین.. ناشناااس https://abzarek.ir/service-p/msg/1978864  دوس دارم نظرتون هم راجبم بدونم😊حالت خوب نیست بهم بگو من شنونده و دراک خوبیم بهت کمک میکنم دوستی نداری و تنهایی بازم من هستم 🙂❤️رفیق پایه برا تگ کردن تو تاپیای باحال و خفن به جون تو😎😂 درخواست دوستی ارمیا رو بدون سوال قبول میکنم😌🥺💜خیلی سریع با همه صمیمی میشم تو فقط سلام کن 😂🥹عاشقققققق مو فرفریاااااااااا🥺🥰❤️عاشق دعوام ...ولی همزمان عاشق کاربریم هم هستم پس فقط مدرک از دل زمین بیارین تا تعلیقم کنین 😌تایپ شخصیتیم Entp⁦(⁠✿⁠ ⁠♡⁠‿⁠♡⁠)⁩همون دختریم که با این سن هنوز از دیوار صاف می‌ره بالا ..#ولی صدای حامیم🍃 .ایشالا چند روز دیگه هم از سایت میرم به مدت یکسال ...سایت بدون هی زندگی میمونه 🥹دیگه کسی هم تو تاپیکاتون شر نمیگه 🤣🥹فراموشم نکنیداااا .دیگه رسیدی به آخر امضام به اندازه کافی توضیح دادم برات بیا موز بردار برو 🍌😂🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره پنج شیش تا دارم

 همسرم میگه: تو زبونی با چهارتا موی فر🥺😍چیزایی که باید درمورد من بدونی:گندم خانومم عاشق لواشک😋سه ساله که متاهل و متعهدم به یه مرد خوشتیپ وجذاب که مهم ترین داشته ی زندگیمه 🖇❤️‍🔥از ادمای دروغگو متنفرم خیلی راحت ادما، رفتارا، و چیزای سمی رو از زندگیم حذف میکنم، هیچ وقت به بدترین ادم با چشم تحقیر نگاه نمیکنم و خودمو بالاتر نمیبینم واز کسی توقع ندارم تو زندگی🙃تویی که اینو می‌خونی، پوست لبتو نکن، قوز نکن، آب بخور، به اونی که رفته تکست نده، موهاتو شونه کن، مثبت فکر کن، حرص نخور، الکی تو نت نچرخ، هدفاتو و استعدادات چه کوچیک چه بزرگ مشخص کن و کم کم برو سمتشون، آهنگایی که باعث بد شدن حالت می شنو رد کن، خودتو دوست داشته باش، دوش آب سرد بگیر، به روزای گذشته فکر نکن و کیلومتر ها از چیزی و کسی که بهت احساس ناکافی بودن می‌ده فاصله بگیر عزیزم.بهت قول می دم همه چی خوب می‌شه.وخدایی نزدیک تر از رگ گردن 🕊❤️#گندم🌾

یه گهواره آهنی فقط ک بابام درست کرده

دودی کہ از سیگار بالا میره همون اشڪایی کہ قرار بود پایین بیوفتہ:) ⁧،‌وقتی خوابیدن میشہ بهترین لذت زندگیــت،شک نڪن به زندگی باختی!‌ ‌‌    خیلی جاها زورم رسید ولی دلم نیومد..      دارم غرق میشم..!  میان باتلاق افکار خاکستریم..:') جایی‌ خوانده بودم که درد آدم را بزرگ می‌‌کند و روح را صیقل می‌دهدو تجربه را زیاد می‌کند. هیچ جا ننوشته‌اند که درد با یک زن، با یک مادر چه می‌‌کند. مادران درد کشیده یا زود می‌میرند، یا برای همیشه می‌‌روند، یا می‌‌مانند با چشمانی که رنگِ بی‌‌تفاوتی‌ گرفته استو دستانی که زیر ناخن‌هایش جز چیزی نمی‌روید، و گیسوانی که رقص بر شانه‌های زنانه را به خاطر نمی‌‌آورند. مادرانی بی‌ هیچ آرزویی، با ‌دنیایی کوچک. دنیایی بسیار بسیار کوچک. هیچکس از مادرانی که به بهشت نمی‌‌روند چیزی ننوشته است
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز