2777
2789
عنوان

کمکککک

111 بازدید | 6 پست

خسته شدم از اینهمه عطسه .از اینهمه سردرد. از اینهمه خارش وآبریزش دماغ. چشام اصلا باز نمیشن همش پر اشک ومیخارن.

آخه کی این حساسیت لعنتی تموم میشه

قرصام یا اثری ندارن یا اثرشون فقط چند ساعته. یا کلا بدنمو خواب و گیج میکنن.

خسته شدم.خستههههه.15ساله باهاش درگیرم😯

شما چکار میکنین با این عطسه های کوفتی.بغیر از آنتی هیستامین لوراتادین سیتریزین. چه داروی شیمیایی یا گیاهی میشناسین؟


بــــہ امیــد روزای بهتــــر  ♡♡♡

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یکی از دوستان ما هر چی بهش حساسیت داشت سابید داد حجامت کردن گذاشت رو زخماش میگفت که بهتره

زخم ندارم که. به مواد غذایی حساسیت ندارم

به گردوخاک و بوی ادویه جات وعطر واینا حساسیت دارم

بــــہ امیــد روزای بهتــــر  ♡♡♡
زخم ندارم که. به مواد غذایی حساسیت ندارم به گردوخاک و بوی ادویه جات وعطر واینا حساسیت دارم

نه منظورم اینکه مواد رو  سابید گذاشت روی زخم حجامتش

هر گاه نتوانستی اشتباهی را ببخشی آن از کوچکی قلب توست، نه بزرگی اشتباه...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز