omidmnkhoda مدیر عضویت: 1402/02/05 تعداد پست: 1410 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 586 بازدید | 136 پست یه حس ششمی بیاااا😢😭 1402/06/12 | 08:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
رز_سفید_84 عضویت: 1402/04/14 تعداد پست: 809 تو پریسا بودی؟ خدا بهت ی دختر پسر میده. نمیدونم اول کدوم. ولی از هر جنس ی بچه سالم داری انشالله ... میشه بگین در مورد من چی حس میکنین یه روزی خوشبخت میشم؟
فافا021 عضویت: 1401/04/05 تعداد پست: 252 میشه بگین در مورد من چی حس میکنین یه روزی خوشبخت میشم؟ انشانه خوشبخت شی ولی اسم و سن ؟
رز_سفید_84 عضویت: 1402/04/14 تعداد پست: 809 انشانه خوشبخت شی ولی اسم و سن ؟ درخواست دادم میشه قبول کنین اونجا میگم
فافا021 عضویت: 1401/04/05 تعداد پست: 252 شاید نی نی داشته باشی الان اگرم نداری انشالله دوماه دیگ خبر دار میشی
دلناز۲۲ عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 3534 شاید نی نی داشته باشی الان نه ندارم دکتر گفته ماه دیکه اقدام کنم یه روزی با لبخند به خدا میگم : این بیشتر از اون چیزی بود که میخواستم 🤍✨
دکی1402 عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 نه محبوبه رو شیطونه. بلال رو حس نمیکنم فعلا خب چرا محبوبه بد شانسه ؟سنش ۳۰ بودبلال۳۹ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم
دلناز۲۲ عضویت: 1401/04/17 تعداد پست: 3534 اگرم نداری انشالله دوماه دیگ خبر دار میشی ان شاالله 🥹 یه روزی با لبخند به خدا میگم : این بیشتر از اون چیزی بود که میخواستم 🤍✨
فافا021 عضویت: 1401/04/05 تعداد پست: 252 خب چرا محبوبه بد شانسه ؟ سنش ۳۰ بود بلال۳۹ تورو قرآن یکی یکی بپرس. بخدا گیج میشم یچی میاد تو ذهنم اونو میگم. وگرنه تندتند نمیتونستم بنویسم. اگ خواستی بیا شخصی اونجا با آرامش میحرفیم
maryammmmmmmmm عضویت: 1400/06/11 تعداد پست: 5024 بر میگرده ولی ای کاش برنگرده. اولش خوووووب بعدش ضرر من کی ازدواج میکنم ؟امسال یا سال بعد هست ؟ میشه برای حاجت رواییم یه صلوات بفرستید🥺❤️
دنیزمامان_،۹۷ عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 124 بگو عزیزم میشه بگید کی زمینمون فروش میره وخونمونوعوض میکنیم
mhn99 عضویت: 1401/08/30 تعداد پست: 10185 تورو قرآن یکی یکی بپرس. بخدا گیج میشم یچی میاد تو ذهنم اونو میگم. وگرنه تندتند نمیتونستم بنویسم. اگ ... اونی که ذهنمه نظرش راجع بهم چیه؟ کی میبینمش؟
فافا021 عضویت: 1401/04/05 تعداد پست: 252 اونی که ذهنمه نظرش راجع بهم چیه؟ کی میبینمش؟ عزیزم من تورو نمیتونم حس کنم بعد اون کسی ک تو ذهنت رو چجوری حس کنم
آهو1235 عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 3407 تورو قرآن یکی یکی بپرس. بخدا گیج میشم یچی میاد تو ذهنم اونو میگم. وگرنه تندتند نمیتونستم بنویسم. اگ ... میشه بگی دلیل جیغ و داد و عصبانیت زهرا تو مهمونی اون شب چی بود.؟ من نبودم تو مهمونی