2777
2789
عنوان

پری نامنظم

69 بازدید | 6 پست

سلام من پریودام بشدت نامنظمه اخرین پریم ۲۶ تیر شروع شد دوره ی قبل ۱۰ روز عقب انداختم الان اگه برحسب همون دوره قبل حساب کنم ۵ ام باید میشدم که نشدم و یک هفته عقب افتاده. بیبی چکامم بعضیاشون هاله دارن مثه یونی تست بعضیاشونم مثل روژان وقتی تو نور میگیری خیلی محو دیده میشه که چشم بصیرت میخواد😂اصلا نمیدونم تخمک گذاریم کی هست یا موعدم. تنبلی داشتم رفع شده بود ولی دو سه ماهه بازم عقب میندازم. بنظرتون کی بیبی دقیق نشون میده باردارم یا نه؟

۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یونی تست مثبت کاذب داره

چه خاکی بریزم سرم خسته شدم ازین عقب انداختنا

۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍

تنبلی هرگز رفع نمیشه داشتی و داری

۵ سال پیش فهمیدم دارم و دارو خوردم رفع نشد بعدش شروع کردم روزهای پری یکم عرق رازیانه و دوسین خوردم بعد یکسال رفتم سونو اثری از تنبلی نبود تا سه ماه پیش که دوباره سونو دادم سالم بود

۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍

۵ سال پیش فهمیدم دارم و دارو خوردم رفع نشد بعدش شروع کردم روزهای پری یکم عرق رازیانه و دوسین خوردم ب ...

ببین مطمئن باش نمیره مگر با جراحی

فقط با این کارهای موقتی فولیکول ها خیلی ریز میشن و دیده نمیشن

حالا اگه سونوگرافی تو بیمارستان بری که اصلا دقت نمیکنن که اونا نمیبینن

ببین مطمئن باش نمیره مگر با جراحی فقط با این کارهای موقتی فولیکول ها خیلی ریز میشن و دیده نمیشن حا ...

نمیدونم سونوگرافه خیلی ماهره خواهرمم همینطور بود با اینکارا رفع شد باردارم شد

شاید برا من برگشته

۲۲ آبان ۱۴۰۳ بیبی چکم مثبت شد خدایا شکرت🥹😍جوجمو سپردم به خودت😍امشب ۲۶ آبان رفتم سونو و گفتن زیر یکماهی و دیدم ساکتو فرستادی اما خودت هنوز نیومدی🥺جان مادر من و بابایی از ذوق داشتنت نمیدونیم چیکار کنیم زودتر بیا تو دلم🥹😍🫂جوجوی منننن ۱۸ آذر رفتم دیدم قلب کوچولوت داره میتپه فدای اون قد و بالای کوچولوت بره مامان😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز