2777
2789
عنوان

یعنی کی میشه...

90 بازدید | 14 پست

من تو خونه‌ای که برای خودمه استراحت کنم 

با پولی که برای منه خرج کنم 

قضاوت نشم 

روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم 

ولی خستم... خسته 

میدونم این واقعیت زندگی همه آدماس بمیرم برا دل هممون که انقد تنهاییم 🥺

خدایا شکرت که هستی =)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مگه چیشده عزیزم

چی بگم خواهر 

ناشکرم

همه‌چی خوبه ولی بعضیا وقتا سختیا شاخ میزنن 

به خاطر یه خونه و غذا خانوادم بهم نیش میزنن، دلم میخواد همه‌چی رو عوض کنم نمیخوام تو این وضع بمونم و ازش خستم 

با این وضعیت اصلا امید بهبودی ندارم ولی تلاش میکنم ان‌شاءالله شانس یا خدا بهم رو کنه 

خدایا شکرت که هستی =)
چی بگم خواهر  ناشکرم همه‌چی خوبه ولی بعضیا وقتا سختیا شاخ میزنن  به خاطر یه خونه و غذا ...

ان شاءالله که خدا خودش کمکت میکنه از این وضعیت بیایی بیرون

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ان شاءالله که خدا خودش کمکت میکنه از این وضعیت بیایی بیرون

آره حتماً میدونم همه.چی خوب میشه من دلتنگ ابن روزا میشم که ای کاش بیشتر صبوری میکردم :)

تو خوبی؟ زندگی چطوره ؟

خدایا شکرت که هستی =)
آره حتماً میدونم همه.چی خوب میشه من دلتنگ ابن روزا میشم که ای کاش بیشتر صبوری میکردم :) تو خوبی؟ زن ...

دیگه هر آدمی یه صبری داره خودت رو اذیت نکن

چی بگم عزیزم گاهی خوب گاهی بد

ممنونم از احوالپرسیت دوست مهربون

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

دیگه هر آدمی یه صبری داره خودت رو اذیت نکن چی بگم عزیزم گاهی خوب گاهی بد ممنونم از احوالپرسیت دوست ...

قربانت 🤍🤍

همیشه یادمه ثودک و آقای محمد 😁

ایشالا زندگی همیشه به کامت باشه خانوم 

خدایا شکرت که هستی =)
مگه چیشده عزیزم

کاربریت باحاله

چید ک این شد؟

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.
قربانت 🤍🤍 همیشه یادمه ثودک و آقای محمد 😁 ایشالا زندگی همیشه به کامت باشه خانوم 

خیلی ممنونم از محبت و مهربونیت عزیزدلم

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

عزیزم اسم کاربریم منظورته؟؟ 

اری

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.
عزیزم اسم کاربریم منظورته؟؟ 

من همیشه فک میکردم .اسم کاربریت کودک  بوده،دستت خوره ده ثودک و نشد دیگ تغییرشبدی😁😂

 تو هر لحظه زندگیت سعی کن شاد و خوشحال باشی تو یه ثانیه از زندگی قبلیت که گذشت رو نمیتونی برگردونی پس همیشه حال خودت رو خوب نگه دار😊❤     من همیشه عشق رو دوست داشتمالان حس عجیب تری بهش دارم. امیدوارم شماهم به وقت و مناسب ترین مورد رو در زمینه عشق تجربه کنید.
من همیشه فک میکردم .اسم کاربریت کودک  بوده،دستت خوره ده ثودک و نشد دیگ تغییرشبدی😁😂

نه عزیزم هرچی میذاشتم قبول نمیکرد الکی اینو گذاشتم😀

صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز