آقا ما دو تا اکیپ دوست داریم
بعد جفتشون میخان واسه تولد همسرم بیان
منتها یه اکیپ شام و کیک با خودشونه
اما اون اکیپ نه شام و کیک با منه
به نظرتون هدیه چی بخرم ؟یعنی دوتا بخرم به نظرتون چی باشه؟
من خودم یه ساعت دیدم ۳ تومن
ولی حالا ک فک میکنم میبینم زشته کادو ندم تو اون گروه
میخام دوتا چیز بخرم مناسب تر
تازه یه شام و کیک رستوران هم دارم
چقدر درمیاد نظرتون