گیجولی مدیر استارتر عضویت: 1402/06/08 تعداد پست: 60 عنوان بارداری 29 بازدید | 1 پست دوستان من ۱۱ هفتمه با شوهرم دعوام شد کلی جیغ و گریه کردم ی کوچولووو دلمم درد گرف ول کرد ینی خطر داره برم دکتر؟؟؟؟؟؟ 1402/06/08 | 20:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
seviin72 عضویت: 1402/05/22 تعداد پست: 5814 نه، نگران نباش، اگه خونریزی داشتی یا لکه بینی برو دخترم زندگیمه، هر جا هوا مطابق میلت نشد برو، فرق تو با درخت همین پای رفتن است🌲🌲🌲