دیروز تو باشگاه یهو زدم زیر گریه
تا مربی م گفت چرا گریه میکنی با اشک و بغض جوابش رو دادم
در حالی که انگاردنیا رو سرم خراب شده بود سر یه مسئله ای
خلاصه گفتم بیخیالاینجلسه رو سوخت کن دیگه ورزش رو ادامه ندادم اومدم بیرون
الان دارم فکرمیکنم کارم بچگانه بود؟ خیلی یطوری نبود ؟
خودم میگم عیبی نداره احساسات بود درگیر نشو زیاد چیز مهمی نیست ولی نمیشه