2777
2789
عنوان

زدم زیر گریه

381 بازدید | 35 پست

دیروز تو باشگاه یهو زدم زیر گریه 

تا مربی م گفت چرا گریه میکنی با اشک و بغض جوابش رو دادم 

در حالی که انگار‌دنیا رو سرم خراب شده بود سر یه مسئله ای 

خلاصه گفتم بیخیال‌این‌جلسه رو سوخت کن دیگه ورزش رو ادامه ندادم اومدم بیرون 

الان دارم فکر‌میکنم کارم بچگانه بود؟ خیلی‌ یطوری نبود ؟ 

خودم میگم عیبی نداره احساسات بود درگیر نشو زیاد چیز مهمی نیست ولی نمیشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ازمربیت بپرس سینه با ورزش بزرگ‌میشه؟؟

😂😂نه عزیزم سینه بافتش چربیه با ورزش تغییری نمیکنه . راهش اینه که چاق بشی که اونم بستگی به ژنت داره که چربیای اضافه تو سینت متمرکز بشن یا یه جا دیگه

اگه تو ژنتیکت باشه میرن تو سینه


توی خاکی که جدال قدرتش مردونه ست، تو برای حق زن بودن من ایستادی..🌱کاربری دست دو نفر هست

استارتر بنظر من اصلا کارت بچگانه نبود خجالت هم نداره من خودم خیلی وقتا شده تو خیابون بغضم ترکیده باشه و گریه کنم 


گریه س دیگه یهو میاد برا چی باید جلوشو گرفت

مگه تاحالا مردم گریه ندیدن 

توی خاکی که جدال قدرتش مردونه ست، تو برای حق زن بودن من ایستادی..🌱کاربری دست دو نفر هست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز