2777
2789

شامپو نرم کننده 

شامپو کراتینه

سرم مو ولی اینا مال بزرگاس بچه ها رو نمیدونم  

خدا جونم میدونی که دوسش دارم پس بهم برسونش🥲❤️تواین دنیا آدم یک ضربه از غریبه میخوره صد تا از خودی حواسمون باشه انسانیت ملاکه پس تویی که جانماز آب میکشی ولی هر حرف زشتی رو به زبون میاری و توهین میکنی دل میشکنی جات تو طراق جهنمه پس الکی خودتو بهشتی نبین😐😑 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه موخوره نداره ولی ی دفعه بعد دوبار حمام موهای نرمس شده خشک و خشن . پف وایمیسه . ی مدل بدی شده

عزیزم اگه موهاش بلنده اول اینکه شانپو بچه براش نزن چون جواب نمیده بعدم شامپو ایرانی نزن ایرانی هم اگه زدی مارک اوه بزن این یک دووم اینکه شاممو نرم کننده بگیر فقط و فقط ساقه ی نوهاشو مثلا فقط اوناکه روی کمرشن رو بزن براش چون باعث ریزش شدید میشه سوم اینکه بعد حموم موهاش که خشک شد براش شونه کن و بباف تا کمتر آسیب ببینن موهاش 

من شش سالشه بلنده موهاش بله میریزه که بنظرم طبیعیه بخصوص وقتایی که دیر به دیر حمام بره بیشتر میریزه& ...

واقعا چقده ریزش؟ ببین برای دختر منم میریزه هر دکتری بردم ریزشش قطع نمیشه در حد ۲۰ تا اینا روزانه ولی برحسب آزمایشش اهن و ویتامین د دادم دو ماهه الان مثلا دو سه روز بعد حموم اصلا نمیریزه یا دو سه تا میریزه ولی دو سه روز بعد باز میریزه دیگه موندم طبیعیه یا نه موهاشم تا کمرشه

و صــبر عادت ماست...❤🦋

واقعا چقده ریزش؟ ببین برای دختر منم میریزه هر دکتری بردم ریزشش قطع نمیشه در حد ۲۰ تا اینا روزانه ولی ...

مال بلندی موهاشه نگران نباش برا منم شمردم ۲۰ تایی میشه فک کنم شاید بیشتر تو خونمون پر موهای دخترمه 

نه موخوره نداره ولی ی دفعه بعد دوبار حمام موهای نرمس شده خشک و خشن . پف وایمیسه . ی مدل بدی شده

وای مال منم همینجوری شد یهویی! از شامپو بود

غم آدمارو به هم نزدیک میکنه:) - صبر گوارا کند هرچه تو را ناخوش است!🌱'️ -دخیل است امید در لحظه هایم🤍' •در اندک من تویی فراوان یارب🌱'•

مال بلندی موهاشه نگران نباش برا منم شمردم ۲۰ تایی میشه فک کنم شاید بیشتر تو خونمون پر موهای دخترمه&n ...

دختر منم ۶ سالشه پس طبیعیه حتما من خیلی حساس شدم رو موهاش

من چون براش میبافم خونه پر مو نمیشه فقط موقع شونه میریزه

و صــبر عادت ماست...❤🦋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز