نمیدونم چی بگم چند ماه پیش اندازه یه میلیارد ضرر کردیم اونم از اشنا به شوهرم گفتم واسه هیچکس دیگه نه امضا میزنی نه هیچی
حالا داداشش بهش گفته بیا برام امضا بزن برای خونه دوتا شاهد میخوان
اونا هم شهدی دیگه هستن ۱۰ ساعت فاصله میگه بیا بریم
اعصابم خورده من دوتا بچه کوچیک پاشم برم اونجا چیه که میخوان به اونا از طرف کارش بهشون خونه بدن ما ضامن بشیم