2777
2789
عنوان

خواستگارم 🙄

408 بازدید | 33 پست

من هیچ وقت نزاشتم خانواده م خواستگار راه بدن این بار قبول کردم چون از هم کلاسی های دانشگاه بود

اومد با هم حرف زدیم تو دانشگاه هم می دیدمش خیلی کاش و جذاب بود

ولی خب از این پسر ها بود که عصبیه و مغروره

نمیدونم بازم ادامه بدیم یا نه

راستش به دلم نشست ولی یکم از این که بعضیا وقتا عصبی میشه در حد بد میترسم 

بهم گفت اگه‌مشکلت اینه تغییر میدم خودمو

خونه و ماشین هم داره 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی یه مشکلی دارم جلو خانواده م خجالت میکشم😬 یعنی مثلا یه روز عروسیم باشه یا باردار بشم یا یه بار ...

روت کم کم باز میشه اگه عقد کنی خب شوهر قانونی و شرعیته تو دستشو نگیری کی دستشو بگیره

ولی یه مشکلی دارم جلو خانواده م خجالت میکشم😬 یعنی مثلا یه روز عروسیم باشه یا باردار بشم یا یه بار ...

عزیزم دوره های قبل از ازدواج رو شرکت کن، مشاوره برو، رو اخلاق و رفتار و ... بیشتر تمرکز کن 

به مالت نناز که به شبی بنده، به جمالت نناز که به تبی بنده...

تغیر نمیتونه بده اگه میتونی با این اخلاقش کنار بیای خوبه 

تو دانشگاه خیلی مغرور بود از اونا که دوست نداشت و با دخترا حرف نمیزد

اما امروز اومد خونه مون کامل فرق داشت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792