sogolmm مدیر استارتر عضویت: 1399/11/16 تعداد پست: 2252 عنوان شیائومی یا... 257 بازدید | 34 پست سلام خوبینمن میخام گوشی بخرم هرکی از شیائومی و سامسونگ تجربه داره لطف کنه بگهچه مدل بخرم قیمتش چندهدوربین وباطریش برام مهمهواینکه هنگ نکنهمرسی🙏 خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️ 1402/06/06 | 14:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
country عضویت: 1402/03/13 تعداد پست: 492 نوت ۱۲پرو دارم راضیم دوربینش عالی باطریشم خوبه شارژر ۶۷وات داره ۲۰دقیقه شارژ کامل میکنه
همشنمیدونمچیبنویسم عضویت: 1402/06/03 تعداد پست: 3478 شیائومی نوت بالا بخری اوکیه۱۰ یا ۱۱ و.. همه مستی و خلق از ساغرو پیمانه میخیزد،،مرا دیوانگی زان نرگس مستانه میخیزد اگه امضامو دیدی لطفا برای نیت ای که توی دلمه دعا کن . حتما بهم بگو❤️
sogolmm مدیر استارتر عضویت: 1399/11/16 تعداد پست: 2252 نوت ۱۲پرو دارم راضیم دوربینش عالی باطریشم خوبه شارژر ۶۷وات داره ۲۰دقیقه شارژ کامل میکنه مرسی عزیزم تازه گرفتی؟چند شد؟ خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
lavaan عضویت: 1402/01/27 تعداد پست: 3861 هم سامسونگ داشتم هم شیائومی شیائومی رو ترجیح میدم چون دوربیناش واقعا عالیهه باتریاشم همیشه امپرش از سامسونگ بالاتره [تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
sogolmm مدیر استارتر عضویت: 1399/11/16 تعداد پست: 2252 شیائومی نوت بالا بخری اوکیه۱۰ یا ۱۱ و.. راسته شیائومی میترکه ؟ خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
sogolmm مدیر استارتر عضویت: 1399/11/16 تعداد پست: 2252 هم سامسونگ داشتم هم شیائومی شیائومی رو ترجیح میدم چون دوربیناش واقعا عالیهه باتریاشم ه ... خودمم سامسونگ داشتم همیشهدیگه خسته شدم دلم تنوع میخادموندگاری شارژش چجوریه شیائومی؟مدل گوشیتون چیه خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
lavaan عضویت: 1402/01/27 تعداد پست: 3861 خودمم سامسونگ داشتم همیشه دیگه خسته شدم دلم تنوع میخاد موندگاری شارژش چجوریه شیائومی؟ مدل گوشیتون ... من سه ساله ک دارمش برا من مدلش نوت 9s ولی الان مدلای خیلی بهتری تو بازار هست موندگاری شارژشم عالیه خیلیم زود باتریش پرمیشه [تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
sogolmm مدیر استارتر عضویت: 1399/11/16 تعداد پست: 2252 من سه ساله ک دارمش برا من مدلش نوت 9s ولی الان مدلای خیلی بهتری تو بازار هست موندگاری ... من الان بخوام بگیرم چه مدلی بگیرم حدود ده دوازده تومن بشهشرمنده هی سوال میپرسم آخه سردرنمیارم از شیائومی😅 خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
lavaan عضویت: 1402/01/27 تعداد پست: 3861 من الان بخوام بگیرم چه مدلی بگیرم حدود ده دوازده تومن بشه شرمنده هی سوال میپرسم آخه سردرنمیارم از ش ... نوت11پرو زن عموم داره راضیه حالا نمیدونم 12 چ قیمته 12بهتره [تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
آوام عضویت: 1397/09/04 تعداد پست: 75 اتفاقا منم میخوام بخرم بین شیائومی و سامسونگ موندم میترسم شیائومی طول عمری نداشته باشه
sogolmm مدیر استارتر عضویت: 1399/11/16 تعداد پست: 2252 نوت11پرو زن عموم داره راضیه حالا نمیدونم 12 چ قیمته 12بهتره خیلی خیلی ممنونم عزیزم🙏 خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
lavaan عضویت: 1402/01/27 تعداد پست: 3861 خیلی خیلی ممنونم عزیزم🙏 خواهش میکنم گلم [تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
sogolmm مدیر استارتر عضویت: 1399/11/16 تعداد پست: 2252 اتفاقا منم میخوام بخرم بین شیائومی و سامسونگ موندم میترسم شیائومی طول عمری نداشته باشه منم میترسم آخه میدونم اگه هرکدوم بگیرم تا چندسال باید نگهش دارم چه خوب چه بد😅 خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
زندگیمووون عضویت: 1397/05/07 تعداد پست: 5179 من الان شیائومی دارم می خوام بفروشم سامسونگ بخرم دکمه روشن خاموشش خراب شده ،قطعش هم به سختی پیدا میشه تازه این دومین بار خراب شده چنین نماند چنان نیز هم نخواهد ماند