2777
2789
عنوان

شیائومی یا...

257 بازدید | 34 پست

سلام خوبین

من میخام گوشی بخرم هرکی از شیائومی و سامسونگ تجربه داره لطف کنه بگه

چه مدل بخرم قیمتش چنده

دوربین وباطریش برام مهمه

واینکه هنگ نکنه

مرسی🙏

خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️

شیائومی نوت بالا بخری اوکیه۱۰ یا ۱۱ و..


همه مستی و خلق از ساغرو پیمانه میخیزد،،مرا دیوانگی زان نرگس مستانه میخیزد   اگه امضامو دیدی لطفا برای نیت ای که توی دلمه دعا کن . حتما بهم بگو❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نوت ۱۲پرو دارم راضیم دوربینش عالی باطریشم خوبه شارژر ۶۷وات داره ۲۰دقیقه شارژ کامل می‌کنه 

مرسی عزیزم تازه گرفتی؟چند شد؟

خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️

هم سامسونگ داشتم هم شیائومی 

شیائومی رو ترجیح میدم چون دوربیناش واقعا عالیهه 

باتریاشم همیشه امپرش از سامسونگ بالاتره

[تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
هم سامسونگ داشتم هم شیائومی  شیائومی رو ترجیح میدم چون دوربیناش واقعا عالیهه  باتریاشم ه ...

خودمم سامسونگ داشتم همیشه

دیگه خسته شدم دلم تنوع میخاد

موندگاری شارژش چجوریه شیائومی؟

مدل گوشیتون چیه

خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
خودمم سامسونگ داشتم همیشه دیگه خسته شدم دلم تنوع میخاد موندگاری شارژش چجوریه شیائومی؟ مدل گوشیتون ...

من سه ساله ک دارمش 

برا من مدلش نوت 9s ولی الان مدلای خیلی بهتری تو بازار هست 

موندگاری شارژشم عالیه 

خیلیم زود باتریش پرمیشه 


[تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
من سه ساله ک دارمش  برا من مدلش نوت 9s ولی الان مدلای خیلی بهتری تو بازار هست  موندگاری ...

من الان بخوام بگیرم چه مدلی بگیرم حدود ده دوازده تومن بشه

شرمنده هی سوال میپرسم آخه سردرنمیارم از شیائومی😅

خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
من الان بخوام بگیرم چه مدلی بگیرم حدود ده دوازده تومن بشه شرمنده هی سوال میپرسم آخه سردرنمیارم از ش ...


نوت11پرو زن عموم داره راضیه 

حالا نمیدونم 12 چ قیمته 12بهتره


[تورا جانم صدا کردم ولیکن برتر از جانی،مگر جان بی تو می ماند در این تندیس انسانی؟]
اتفاقا منم میخوام بخرم بین شیائومی و سامسونگ موندم  میترسم شیائومی طول عمری نداشته باشه

منم میترسم آخه میدونم اگه هرکدوم بگیرم تا چندسال باید نگهش دارم چه خوب چه بد😅

خدایا سپاسگزارم.سپاسگزارم.سپاسگزارم♥️♥️♥️♥️♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز