خسته شدم بخدا اینقد خسته م اینقد فکرم داغون و خسته س هیچکاریم درست نمیشه دست به هرچی میزنم سنگ میشه من بدبخت اخه چرا باید هر راهی برم سنگ بیاد جلچ راهم الان شش ماهه منتظر وام ازدواجمم یه ماه ک پرونده گذاشتم هی میگن بودجع نداریم ار یه طرف در بین خانواده ها گیر کردم میخام راه دیگ ای برم بعد اینک تصمیم گرفتم اونم خراب میشه چیکار کنم خدایا خودت بدادم برس