2777
2789

شاید نیاز به بغل کردن داره.یا لباسش اذیتش میکنه.بعضی وقتا بعضی پارچه ها ی جورین که نوزاد اذیت میشه یا جاییش رو اذیت میکنه.یا دل درد داره.چون طفلی نمیتونه بگه چشه با گریه میگه.

خدا حفظش کنه عزیزم.

اگر تونستم کمکی بهتون کنم،لطفا برای سلامتی امام زمان(عج)دعا کنید.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چندسالشه؟دختر من الان دوسالشم هست بعضی وقتها گریه الکی میکنه!بنظر خودم همچیش اوکیه ولی گاهی بهونه و گریه الکی داره

البته براما الکیه.اونا شاید دلیل دارن واسه خودشون


قسمتی از سخن های کوروش کبیر:بودن با کسی که دوستش نداری و نبودن با کسی که دوستش داری همش رنج و عذاب است.پس اگر همچون مثل خود نیافتی مثل خدا تنها باش.واگر یافتی او را چنان حافظ باش که گویا جزوی از وجود توست.

اینا لوسن 

دختر دومم همینطور بود پیرم کرد 

فک کن  پنج سالش شده بود با خالش رفته بودیم بیرون یهو افتاد به گریه حالا هی میگیم چته چی شده 

بعد چقدر به خالش گفت من کوچیک بودم عروسکم رو‌گم کردم الان دلم براش تنگ شد .

دوست داشتم سرم رو بکوبم به سقف ماشین . یاد کوچیکش افتادم که دهن منو صاف کرد ......

غفلت از یار گرفتار شدن هم دارد ...‌‌...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز