سلام خانمای عزیز خوبین من بعد مدت ها امدم
😂😂🫂❤
میگم دوستان یچیزی میگم ولی نخندین دعوا نکنین مسخره هم نکنین
من خیلییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم موهام سفید بشن ب اصطلاح خودمون جو گندمی
از بچگی عاشق اینم بودم که موهام سفید باشن نگین رنگ کن چون نمیتونم 21سالمم هست اما هنوز نه اصلاح کردم هیچیپییچچییییی آرایش نمیکنم فقط دوست دارم موهام سفید باشت خیلی دوس دارم
شماراهکاری چیزی دارین؟ راهکارای خونگی
شنیدم اگه رنگدانه های مو رو غیر فعال کنی موهات سفید میشه کسی اطلاعات موثقی در این مورد داره؟