2777
2789
عنوان

کنکور ،زندگی، گیجی

93 بازدید | 6 پست

24 سالمه علاقه به داروسازی و روانشناسی داشتم به خاطر مشکلات زیاد نتونستم کنکور بدم. تجربی بودم معدلمم 19 بوده. مجردم و خب کیس مناسبی برام نمیاد علاقه دارم پیشرفت کنم روانشناسی پیام نور برم بخونم خوبه؟ یا کنکور خوبه.؟کتابا عوض شده😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نظام قدیمی هستی پس ، بدون که معدل ۱۹ ات رو باید بری ترمیم بکنی اگه قراره کنکور بدی 

کتابا عوض شده ولی مفاهیم و کلیات اصلی هموناست که قبلا هم خوندی ، دیگه باید بشینی بخونی برا جزئیات ...


اگر هم علاقه هم شغل میخوای به نظرم کنکور هر چند خیلی رقابت توش سخته ولی ارزشش رو داره انرژی و زمان کافی بذاری میتونی رتبه خوبی بیاری


اگر فقط علاقه است و شغل اهمیتی نداره، روانشناسی پیلم نور چون حداقل استرس کنکور رو نداری


من مرغ آتشم ... شب را به زیر سرخ‌پر خویش می‌کشم ... در من نشان نیست ز سردی و تیرگی ... من از سپیده‌های دروغین مشوشم ❤️‍🔥 "سیاوش کسرایی"
اگر هم علاقه هم شغل میخوای به نظرم کنکور هر چند خیلی رقابت توش سخته ولی ارزشش رو داره انرژی و زمان ک ...

مگه با روانشناسی پیام نور نمیشه شاغل شد؟ بخاطر دانشگاهش؟

اگه دیدی شکستی... نمی‌گیره دستتو دستی... تو حس خوب پروازو بگیر...💫
مگه با روانشناسی پیام نور نمیشه شاغل شد؟ بخاطر دانشگاهش؟

نه ربطی به دانشگاه نداره کلا روانشناسی نسبت به داروسازی بازار کارش خوب نیست

دارو سازی اصلا قابل مقایسه نیست

من مرغ آتشم ... شب را به زیر سرخ‌پر خویش می‌کشم ... در من نشان نیست ز سردی و تیرگی ... من از سپیده‌های دروغین مشوشم ❤️‍🔥 "سیاوش کسرایی"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز