بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از چه لحاظ؟🥲 ما فق پول داریم اونجا خونه بگیریم داخل تهران نه
هرکی از یا شروع میکنه مهم نیست ... نخیر اداماش هم خوبن چیز عججیبی نیست ... فقط به اسم شده بالا شهر و پایین شهر ... شما بیا سمت ما میبینی همینه هیچ فرقی نمیکنه ... عادت کنی از اونجا باز نمیتونی دل بکنی ... همش به دید بستگی داره .. تلقین نکن ... زندگی میگذه خواهر من .. به جنبه خوب زندگی نگاه کن و لذت ببر
ممنونممم... نه دید بدی ندارم فقط شنیدم برا زندگی خوب نیست گفتم بپرسم باز ولی خب نامزدمم ف ...
تهران خیلیه ولی اونجایی که میگی از اون شهرای پایین شهر تهران خیلی بهتره ... مهم دل جفتتونه ... اصلا نزار موج منفی وارد زندگیتون بشه ... ولی بخدا اونجایی که میگیری از اشلامشهر تهران که ارزون هست خیلی بهتره و خوش هوا ...