2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از چه لحاظ؟🥲 ما فق پول داریم اونجا خونه بگیریم داخل تهران نه

هرکی از یا شروع میکنه مهم نیست ... نخیر اداماش هم خوبن چیز عججیبی نیست ... فقط به اسم شده بالا شهر و پایین شهر ... شما بیا سمت ما میبینی همینه هیچ فرقی نمیکنه ... عادت کنی از اونجا باز نمیتونی دل بکنی ... همش به دید بستگی داره .. تلقین نکن ... زندگی میگذه خواهر من .. به جنبه خوب زندگی نگاه کن و لذت ببر

هرکی از یا شروع میکنه مهم نیست ... نخیر اداماش هم خوبن چیز عججیبی نیست ... فقط به اسم شده بالا شهر و ...

ممنونممم... 

نه دید بدی ندارم فقط شنیدم برا زندگی خوب نیست گفتم بپرسم باز


ولی خب نامزدمم فقط میتونه اونجا خونه بگیره شما جادیگ میشناسین بهتر باشه و نزدیکتر ب تهران؟ چون کارش تهرانه 

یاخدا🥲ما فقط پولمون میرسه اونجا خونه بگیریم 

کن فردیسم،اونجا رو نمی‌شناسم،ولی به حرف بقیه گوش نکن اگه پولت به اونجا میرسه بخر همه جا خوب و بد هست

اگه تو تاپیکی راهنماییت کردم ،کمکت کردم، واسه عاقبت بخیری بچه هام صلوات بفرستی ممنون میشم، خدا خیرت بده
ممنونممم...  نه دید بدی ندارم فقط شنیدم برا زندگی خوب نیست گفتم بپرسم باز ولی خب نامزدمم ف ...

تهران خیلیه ولی اونجایی که میگی از اون شهرای پایین شهر تهران خیلی بهتره ... مهم دل جفتتونه ... اصلا نزار موج منفی وارد زندگیتون بشه ... ولی بخدا اونجایی که میگیری از اشلامشهر تهران که ارزون هست خیلی بهتره و خوش هوا ... 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792