2777
2789
عنوان

افسردگی تولد

307 بازدید | 20 پست

چرا امروز بدترین روزه؟ شاید توقع زیادی دارم که فکر می کنم حداقل برای روز تولدم دلم می خواد همه چیز خوب و آروم باشه؟ 

دخترم سرما خورده و مدام نق می زنه، صبح متوجه شدم به خاطر بدهی نمی تونم برم سر کلاسم، شوهرم پول کلاسم رو داد اما شروع کرد به سرکوفت و گلایه چون خانواده م باهام قهرن و کلا نه بهم زنگ می زنن نه میان ... فقط دختر خواهرم یک پیام برام فرستاد: تولدت مبارک عزیز دلم!!!! 

شاید همیشه این افسردگی تولد باشه اما امروز دیگه نوبرشه به خدا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مامان من دیروز تولدش بود نه جشنی نه چیزی نه هیچی انقدر ناراحتم مامانم خودش عین خیالش نیست منم پول نداشتم کادو بحرم بابامم که گفت پول نداریم

بی ارزش ترین انسان ها؛ اونایی هستن که خوب بودن  دیگرانو میزارن پای زرنگی خودشون 
روز تولد بنظرم عادیه آدم یخورده افسرده باشه، تولدت مبارک بهترین روزهای زندگی ت رو در پیش رو داری انش ...

اخه این دیگه از یکم و یخورده خیلی بیشتره مرسی از تبریکت ❤

من تولدم نزدیکه .

خانوادم تبریک میگن . یه شیرینی میخرن 


خوشم نمیاد تولد بگیرم . 

به شوهرمم گفتم تولد نمیخوام . پول بده هر چی تو دست و بالته 😑


کی حوصله تولد مولد  داره 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز