2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

179 بازدید | 18 پست

خانوما ی هفتس زایمان کردم بخیه هام اوکی شدن ولی مقعد و استخوان لگنم درد میکنه نشستن و بلند شدن برام سخته کسی مثل من بوده؟؟؟ چیکار کنم خوب شه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زایمان سخت بود؟من خیلی میترسم

به خدا اصلا اون چیزی فک میکنید نیست فقط ماه آخر حسابی پیاده روی و از پله بالا پایین شدن انجام بده

نه ماه سختی و انتظار میکشی کل دردش حیلی باش که تو خیلیا یه روزم نیست فقط چند ساعت که مثل برق و باد می‌گذره

خوبی طبیعی اینه که حس فارغ شدن و راحت شدن درک میکنی انگار تازه به دنیا اومدی و تو یه لحظه همه دردات از بین میره

درد داره ولی شیرین من طبیعی و به سزارین ترجیح میدن 

الان بچه دوم باردارم دوباره انتخابم طبیعیه به کمک خدا 

اللهم عجل لولیک الفرج 
به خدا اصلا اون چیزی فک میکنید نیست فقط ماه آخر حسابی پیاده روی و از پله بالا پایین شدن انجام بده ن ...

منم طبیعی میخوام ولی میترسم🥺الان هفته ۳۳ و ۳ روز هستم از کی شروع کنم پیاده روی

 مامانِ یه دختر کوچولو👧عشقِ مامان،قربونش بشمِ مامان
منم طبیعی میخوام ولی میترسم🥺الان هفته ۳۳ و ۳ روز هستم از کی شروع کنم پیاده روی

از همین الان شروع کن هر روز یه ساعت برو پیاده روی از هفته سی و هشت به بعدم تونستی از کوه بالا برو باعث میشه دردات شروع بشه پله بالا پایین رفتن هم خیلی خوبه ان شالله به سلامتی نی نی رو بگیری بغلت🤗

اللهم عجل لولیک الفرج 
ن عزیزم من خیلی ورزش و پیاده روی میکردم سر ۲ ساعت همه چی تموم شد 

چقدر دیر جواب دادیییییییییی

من الان دیگه زاییدم  بچم ۷ماهشه😂

 مامانِ یه دختر کوچولو👧عشقِ مامان،قربونش بشمِ مامان
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز