2777
2789
عنوان

ایوای

95 بازدید | 13 پست

سلام دوستان گلم این سه روزه ایوای انجام دادم هیچ دردی نداشتم ولی از عصر تا حالا زیر شکمم درد میکنه باپشتم لطفان اگه میشه راهنمایم کنید ایا خوبه یا بد این دومین باره که ایوای کردم

فکرکردم نوشتی ای وای 

چی هست؟؟

🤞🏻فقط آویزون خداباشید نه هیچ بنی بشری🤞🏻💚حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعمَ النَّصيرُ💚خدایا من تاوقتی تورودارم.....هیچ جای این تقدیرسرخم نمیکنم😊تاوقتی تورودارم ازهیچ نشدنی ای نمی ترسم🥲تاوقتی تورودارم برام مهم نیست کی چی میگه🙃همین که جلوتوآبرودارباشم کافیه...من تاوقتی تورودارم خسته نمیشم،کم نمیارم...😇تاوقتی دستم رومیگیری وپشت وپناهمی برام فرقی نمی کنه چه مشکلات وسختی هایی پیش رودارم...من فقط باید همیشه تمام تلاشموبکنمُ باقی روبسپرم دست تو..خدایا شکرت که هستی وایمانم روروز به روزقوی ترمیکنی...😘😘💚💚

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😳

خب نشنیده بودم تاحالا😅😅

🤞🏻فقط آویزون خداباشید نه هیچ بنی بشری🤞🏻💚حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعمَ النَّصيرُ💚خدایا من تاوقتی تورودارم.....هیچ جای این تقدیرسرخم نمیکنم😊تاوقتی تورودارم ازهیچ نشدنی ای نمی ترسم🥲تاوقتی تورودارم برام مهم نیست کی چی میگه🙃همین که جلوتوآبرودارباشم کافیه...من تاوقتی تورودارم خسته نمیشم،کم نمیارم...😇تاوقتی دستم رومیگیری وپشت وپناهمی برام فرقی نمی کنه چه مشکلات وسختی هایی پیش رودارم...من فقط باید همیشه تمام تلاشموبکنمُ باقی روبسپرم دست تو..خدایا شکرت که هستی وایمانم روروز به روزقوی ترمیکنی...😘😘💚💚

عنوانشو دیدم فکرکردم ای وای منظورشه 

🤞🏻فقط آویزون خداباشید نه هیچ بنی بشری🤞🏻💚حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعمَ النَّصيرُ💚خدایا من تاوقتی تورودارم.....هیچ جای این تقدیرسرخم نمیکنم😊تاوقتی تورودارم ازهیچ نشدنی ای نمی ترسم🥲تاوقتی تورودارم برام مهم نیست کی چی میگه🙃همین که جلوتوآبرودارباشم کافیه...من تاوقتی تورودارم خسته نمیشم،کم نمیارم...😇تاوقتی دستم رومیگیری وپشت وپناهمی برام فرقی نمی کنه چه مشکلات وسختی هایی پیش رودارم...من فقط باید همیشه تمام تلاشموبکنمُ باقی روبسپرم دست تو..خدایا شکرت که هستی وایمانم روروز به روزقوی ترمیکنی...😘😘💚💚

آهان آی یو آی منظورتونه 😅😅😅

🤞🏻فقط آویزون خداباشید نه هیچ بنی بشری🤞🏻💚حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعمَ النَّصيرُ💚خدایا من تاوقتی تورودارم.....هیچ جای این تقدیرسرخم نمیکنم😊تاوقتی تورودارم ازهیچ نشدنی ای نمی ترسم🥲تاوقتی تورودارم برام مهم نیست کی چی میگه🙃همین که جلوتوآبرودارباشم کافیه...من تاوقتی تورودارم خسته نمیشم،کم نمیارم...😇تاوقتی دستم رومیگیری وپشت وپناهمی برام فرقی نمی کنه چه مشکلات وسختی هایی پیش رودارم...من فقط باید همیشه تمام تلاشموبکنمُ باقی روبسپرم دست تو..خدایا شکرت که هستی وایمانم روروز به روزقوی ترمیکنی...😘😘💚💚
iui برا باردارشدنه منم فک کردم نوشته ای وای ک توضیحاتشو دیدم فهمیدم😂

آره آی یوآی روفهمیدم😅😅😅

🤞🏻فقط آویزون خداباشید نه هیچ بنی بشری🤞🏻💚حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعمَ النَّصيرُ💚خدایا من تاوقتی تورودارم.....هیچ جای این تقدیرسرخم نمیکنم😊تاوقتی تورودارم ازهیچ نشدنی ای نمی ترسم🥲تاوقتی تورودارم برام مهم نیست کی چی میگه🙃همین که جلوتوآبرودارباشم کافیه...من تاوقتی تورودارم خسته نمیشم،کم نمیارم...😇تاوقتی دستم رومیگیری وپشت وپناهمی برام فرقی نمی کنه چه مشکلات وسختی هایی پیش رودارم...من فقط باید همیشه تمام تلاشموبکنمُ باقی روبسپرم دست تو..خدایا شکرت که هستی وایمانم روروز به روزقوی ترمیکنی...😘😘💚💚
ببخشید انقدر استرس دارم نمیدونم چی بنویسم

قربونت استرس نداشته باش خوب نیس واست منم اصلا حواسم نبودشماببخشید

🤞🏻فقط آویزون خداباشید نه هیچ بنی بشری🤞🏻💚حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعمَ النَّصيرُ💚خدایا من تاوقتی تورودارم.....هیچ جای این تقدیرسرخم نمیکنم😊تاوقتی تورودارم ازهیچ نشدنی ای نمی ترسم🥲تاوقتی تورودارم برام مهم نیست کی چی میگه🙃همین که جلوتوآبرودارباشم کافیه...من تاوقتی تورودارم خسته نمیشم،کم نمیارم...😇تاوقتی دستم رومیگیری وپشت وپناهمی برام فرقی نمی کنه چه مشکلات وسختی هایی پیش رودارم...من فقط باید همیشه تمام تلاشموبکنمُ باقی روبسپرم دست تو..خدایا شکرت که هستی وایمانم روروز به روزقوی ترمیکنی...😘😘💚💚

گلم ناراحت نشی من متوجه نشدم اولش 


🤞🏻فقط آویزون خداباشید نه هیچ بنی بشری🤞🏻💚حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَكيلُ نِعْمَ الْمَوْلى‏ وَ نِعمَ النَّصيرُ💚خدایا من تاوقتی تورودارم.....هیچ جای این تقدیرسرخم نمیکنم😊تاوقتی تورودارم ازهیچ نشدنی ای نمی ترسم🥲تاوقتی تورودارم برام مهم نیست کی چی میگه🙃همین که جلوتوآبرودارباشم کافیه...من تاوقتی تورودارم خسته نمیشم،کم نمیارم...😇تاوقتی دستم رومیگیری وپشت وپناهمی برام فرقی نمی کنه چه مشکلات وسختی هایی پیش رودارم...من فقط باید همیشه تمام تلاشموبکنمُ باقی روبسپرم دست تو..خدایا شکرت که هستی وایمانم روروز به روزقوی ترمیکنی...😘😘💚💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792