2777
2789
عنوان

جای جوش

150 بازدید | 15 پست

سلام دوستان ۱۶ سالمه و از دی صورتم پر از جوشای خیلی زشتی شد.صورتی که ۱ دونه جوشم نداشت. انواع پماد و کرم و قرص استفاده کردم حتی راکوتان اما تاثیری نداشت. با استفاده ی های طولانی مدت جوش از بین رفتن و الان تبدیل به لک شدن چیکار کنم ؟؟؟

اعتماد به نفسم صفر شده و همش باخودم میگم امسالم باز برا مدرسه باید ماسک بزنم🥲🥲🥲

منم دقیقا از همون سن جوشم شروع شد به ۱۹ رسید تموم شد

خودش میره کاری نداشته باش

هر شب صورتت رو با فوم یا ژل بشور


عزیزان میشه برای حاجت دلم دعا کنین صلوات بفرستین؟انشاالله خدا حق رو به حق دار برسونه❤️ از اون دعاهایی که از ته دله میخوام. که محتاجم❤️🤣سلامتی سه کس: غلام و مینا و اقدس🤣✨️کآر‌ِمن‌عِشق‌َست‌ُو‌کآر‌ِچشم‌ِتوُخانه‌ِخَرابي‌ست✨️💕صلوات برای امام زمانم💕🌿میشه برای پدرم فاتحه بخونین 🌿            ⭐️بزرگترین توهین به یک انسان انکار رنج اوست⭐️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سنت کمه ولی خوب دکتر زنان هم برو شاید مشکل هورمونی داشته باشی

بعد یه دورست جوش نوجوانی خوب میشی اعتماد بنفس داشته باش🤍

گاهی اوقات خیلی سخت میگذره در حدی که حس میکنی دفن شدی؛اما در حقیقت تو قراره به زودی جوانه بزنی دوم بیار چیزی نمونده...🍃💚
منم دقیقا از همون سن جوشم شروع شد به ۱۹ رسید تموم شد خودش میره کاری نداشته باش هر شب صورتت رو با ف ...

هیچ تاثیری ندارن خیلی وقته استفاده میکنم

انقد زشت شده صورتم هیچ کدوم از دوستام ندارن

عزیزم راکوتان قوی ترین قرص برا جوشه

ولی اوایلش برون ریزی داره یعنی جوشا بدتر میشه

من دوماه اول برون ریزی داشتم

بعدش شروع شد جوشام از بین بره کم کم و صورتم شد ایینه 

۱ سال خوردم زیر نظر دکتر 

عزیزم راکوتان قوی ترین قرص برا جوشه ولی اوایلش برون ریزی داره یعنی جوشا بدتر میشه من دوماه اول برو ...

بخدا من خوردم تا اردیبهشت هی بدتر میشد اما اصلا بهتر نشد و دکترای زنان هم گفتن اصلا استفاده نکن تنبلی تخمدان میاره دیگه مامانم نذاشت

یکیشونمتخصص بزرگی بوددکتر ابراهیمی کرمانشاه ۱ دیگه شونم دکتر کاووسی ۲تای دیگه تو شهرستانمون بودن

برای از بین بردن لکه باید لایه بردار زد ولی دکتر باید ببینه 

صورتم پوست پوست میشه پوستت نازک میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز