بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
لطفا این تاپیک رو گزارش بدین بترکه نی نی یار حواسش نبود بترکونه قفل کرد آخه بنده خدا بعد میاد میخونه عذاب وجدان می گیره هرکی گزارش زد بگه دعاش کنم لطفا😊😊
اگه دلت گرفت تگم کن میام باهات درد و دل میکنم یه انسان ساده که عاشق صحبت با آدم های مختلف هستش.
آره...الانم تو پاپ همراهش می خونم...فقط نمیدونم چرا خودم راضی نمیشم
اگر خیلی خوب میخونید که خب باید رو گیتار زدن بیشتر تمرکز کنین تمرین با کیفیت تر انجام بدید. اگر احساس میکنین خوب نمیخونین، کلاس سلفژ هم برید که خوندنتون بهتر بشه، اینجوری نوازندگیتونم بهتر میشه کم کم
پسر هستم..دوسدارم با حرفام به بقیه کمک بکنم حتی یک درصد.. اینطوری شاید حال خودمم خوب بشه :)