2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=11876663&slug=&postId=307196140

لطفا این تاپیک رو گزارش بدین بترکه نی نی یار حواسش نبود بترکونه قفل کرد آخه بنده خدا بعد میاد میخونه عذاب وجدان می گیره هرکی گزارش زد بگه دعاش کنم لطفا😊😊


اگه دلت گرفت تگم کن میام باهات درد و دل میکنم یه انسان ساده که عاشق صحبت با آدم های مختلف هستش.
چه سبکی؟

همه رو با هم کار می کنیم..یعنی الان هم کلاسیک هم پاپ کار می کنم پاپ تازه شروع شده و سومین اهنگ را دارم کار می کنم از دوتای قبلی خیلی راضی نبودم

همه رو با هم کار می کنیم..یعنی الان هم کلاسیک هم پاپ کار می کنم پاپ تازه شروع شده و سومین اهنگ را دا ...

فقط یک سبک کار بکنین چون اوایل کار هستید و متمرکز بشین فقط روی همون سبک و توش ماهر تر که شدید برید سراغ بقیه سبک ها

پسر هستم..دوسدارم با حرفام به بقیه کمک بکنم حتی یک درصد.. اینطوری شاید حال خودمم خوب بشه :)
فقط یک سبک کار بکنین چون اوایل کار هستید و متمرکز بشین فقط روی همون سبک و توش ماهر تر که شدید برید س ...

میدونین من رفتم آموزشگاه گفتم می خوام گیتار یاد بگیرم دیگه بحث سبک نکرد کسی با من از پایه باهام کار کردن ولی خب همه چی یاد میده

میدونین من رفتم آموزشگاه گفتم می خوام گیتار یاد بگیرم دیگه بحث سبک نکرد کسی با من از پایه باهام کار ...

میخواید وقتی گیتار میزنید همراهشم بخونید؟

پسر هستم..دوسدارم با حرفام به بقیه کمک بکنم حتی یک درصد.. اینطوری شاید حال خودمم خوب بشه :)
آره...الانم تو پاپ همراهش می خونم...فقط نمیدونم چرا خودم راضی نمیشم

اگر خیلی خوب میخونید که خب باید رو گیتار زدن بیشتر تمرکز کنین تمرین با کیفیت تر انجام بدید. اگر احساس میکنین خوب نمیخونین، کلاس سلفژ هم برید که خوندنتون بهتر بشه، اینجوری نوازندگیتونم بهتر میشه کم کم

پسر هستم..دوسدارم با حرفام به بقیه کمک بکنم حتی یک درصد.. اینطوری شاید حال خودمم خوب بشه :)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز