2777
2789
عنوان

قاعدگی

90 بازدید | 9 پست

سلام دوستان خواهشا کمکم کنید خیلی استرس دارم

من دوره قبلیم پریودم ۲۵ روزه بود بعد این دفعه ۳۴ روزه پریود نشدم 

قبلا منظم بود ۲۸ روز یک بار بود

امروز لکه های قهوه ای شبیه ب ژله دیدم این نشونه چی میتونه باشه پریود نمیشم ینی؟کسی تجربه داره؟خواهشا ج بدید خیلی میترسم

استرس نداشته باش اول. من یه بار یادمه خیلی سخت مریض بودم بهم فشار اومده بود اینطوری شد بعد لکه قهوه‌ای بود این شکلی ک تو میگی نبود اما بعدش یه خرده گرمی جات خوردم خوب شد دوباره وقتی سردی زیاد بخوری و کم تحرک باشی هم دیر میشه واسه من اینطوریه

میشه از خدا بخواهید پدرم درمان بشه عزیز    .....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باردار نیستی؟ من فقط شکم به بارداریع

۳۰ خرداد بود بار اخر اقدام/ولی  دو هفته بعدش با زعفرون پریود شدم بعد باز ۲۵ روز بعد شدم/الان ازون موقع ۳۴ روز گذشته باز ممکنه باردار باشم؟

دارم میمیرم از استرس 😭ممکنه پس بخاطر مریضیم باشه

برا من اینطوری بود عزیزم استرسم کم کن خوب اگه خیلی نگران بارداری؟ چرا تست نمیدی 

میشه از خدا بخواهید پدرم درمان بشه عزیز    .....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز