seingel مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7827 عنوان خیالات 67 بازدید | 9 پست من اینطوریم شما اینطورین؟؟همش فکر خیال 1402/06/02 | 22:41 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
seingel مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7827 چیزای سردی کمتر بخور هرچی میخورم سردن هرکاری میکنم گرمی بزارم توش نمیشه
parise عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 4466 هرچی میخورم سردن هرکاری میکنم گرمی بزارم توش نمیشه چیا میخوری مثلا
parise عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 4466 هندونه ، چای، پنیر برنج، مرغ ببین اونایی که مصلح دادن باید با مصلحشون استفاده کنی مثلا زیره مصلح برنجه یا اگه اشتباه نکنم هل طبعش گرمه تو چاییت هل بریز یا به جای چایی دمنوش بخور عسل خرما و... کلا استفاده کن
seingel مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7827 ببین اونایی که مصلح دادن باید با مصلحشون استفاده کنی مثلا زیره مصلح برنجه یا اگه اشتباه نکنم هل طبعش ... تو چایگلپر میرزیم عسل با سیاه دانه میخورم خرما داریم چرا یادم نبود
parise عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 4466 تو چایگلپر میرزیم عسل با سیاه دانه میخورم خرما داریم چرا یادم نبود اره خوبه با پنیرم گردو بخور غذاهای فست فودی هم اکثرا سردن
seingel مدیر استارتر عضویت: 1401/05/26 تعداد پست: 7827 اره خوبه با پنیرم گردو بخور غذاهای فست فودی هم اکثرا سردن غذهای فست فودی دوس ندارمگردو نداریم
parise عضویت: 1401/07/12 تعداد پست: 4466 غذهای فست فودی دوس ندارم گردو نداریم با زیره بخور یا اصن پنیر زیاد نخور صبحونه نون و عسل خیلی خوشمزس