baransazi مدیر استارتر عضویت: 1398/03/25 تعداد پست: 346 عنوان شرکت کروز 56 بازدید | 0 پست سلام .میگم کسی تو شرکت کروز کار کرده؟چطوریاس؟شنیدم سختی کار زیاد داره ولی حقوقش خوبه درسته؟ 1402/06/02 | 14:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب