درگیر هر مسئله ای که هستی بدون خدا داره تو رو میبینه
خدا عاشقانه تو رو توی بغلش میگیره و نوازشت میکنه،نمیزاره تنها بمونی
در زندگی بارها متوجه شدی که خداوند کارهایی در زندگیت کرده که خود به تنهایی حتی در رویا هم قادر به انجامش نبودی
از ته دل به خدا بگو:
«کارم را برایم آسان بگردان»
دوستِ من،زندگی بالاو پایین داره،همیشه محکم و قوی بمون...🌱