الان که نزدیک اربعین هستش و بازار پیاده روی اربعین داغ هستش
دلم نیومد یه چیزی رو نگم
من دختر مذهبی هستم و عاشق امام حسینم
و منکر رفتن به اربعین نیستم
ولی به نظر من امام حسین تو پیاده روی اربعین نیست
امام حسین تو قدمی که برای کمک به دیگران برمیداریم
امام حسین تو گره ای که از مشکلات دیگران باز می کنیم
امام حسین تو دستی که روی سر یتیمی میکشیم
امام حسین تو پولی که یواشکی به یه نیازمند میدیم
امام حسین تو شاد کردن دل پدر ومادرمونه
امام حسین تو دل اون کسی هستش که پول سفر اربعینش رو میده به یه نیازمندی که تو نون شبش مونده
این دنیا زائر امام حسین زیاد داره
ولی💖 انسان💖 کم داره...
(اینو به اونایی میگم که قسمتشون نشده امسال برن اربعین)
کاش تا روز اربعین به جای پیاده روی، امام حسین رو بشناسیم
اونجوری دنیامون قشنگ تر میشه
شبتون بخیر🌹