2777
2789
عنوان

یه چیزی بگم؟

283 بازدید | 0 پست

الان که نزدیک اربعین هستش و بازار پیاده روی اربعین داغ هستش

دلم نیومد یه چیزی رو نگم

من دختر مذهبی هستم و عاشق امام حسینم 

و منکر رفتن به اربعین نیستم

ولی به نظر من امام حسین تو پیاده روی اربعین نیست

امام حسین تو قدمی که برای کمک به دیگران برمیداریم

امام حسین تو گره ای که از مشکلات دیگران باز می کنیم

امام حسین تو دستی که روی سر یتیمی میکشیم

امام حسین تو پولی که یواشکی به یه نیازمند میدیم


امام حسین تو شاد کردن دل پدر ومادرمونه


امام حسین تو دل اون کسی هستش که پول سفر اربعینش رو میده به یه نیازمندی که تو نون شبش مونده 


این دنیا زائر امام حسین زیاد داره 

ولی💖 انسان💖 کم داره...


(اینو به اونایی میگم که قسمتشون نشده امسال برن اربعین)


کاش تا روز اربعین به جای پیاده روی،  امام حسین رو بشناسیم

اونجوری دنیامون قشنگ تر میشه



شبتون بخیر🌹


صدای قلب من چرا...غمت نمی کشد مرا...چرا هنوز ادامه داری...🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیاید همه

_88rahaddd | 39 ثانیه پیش
2791
2779
2792