2777
2789
عنوان

روز پزشک

| مشاهده متن کامل بحث + 1098 بازدید | 88 پست
چطوری تراراتون بالای هفت میشد.من 3_4ماه خوندم بزور بالای5میشدم و مشکلاتی برام به وجود اوند و ول کردم ...

من از دهم میخوندم ، بعد اگر متداوم باشه چرا باید سر ۵ هزار ثابت بمونه تلاش کن اشتباهات رو پیدا کن 

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من از دهم میخوندم ، بعد اگر متداوم باشه چرا باید سر ۵ هزار ثابت بمونه تلاش کن اشتباهات رو پیدا کن&nb ...

نمیدونم چرا نمیرفت بالا🥺الان ترس از ازمون دارم. شما اولین ترازت چن بود

خدایا شکرت

نمیدونم چرا نمیرفت بالا🥺الان ترس از ازمون دارم. شما اولین ترازت چن بود

من اولین ترازم ۴ هزار بود بعد ی ماه شد ۵ هزار ، و بعدش ۶ و خورده ای و تا ۷ هزار رفت  ، آخرین آزمون ترازم نزدیک ۸ هزار بود

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
سخته ولی به کنکور نزدیک تره 

راستییی تو تو تابستون درسای سال آینده رو میخوندی؟یا مثلا سال گذشته رو تقویت میکردی؟بنظرت من الان دهمو پیش خوانی کنم؟ببخشید سوالام زیاد شددد

عزیزم منم اریان ثبت نام کردم تازه  میشه بگی راضی هستی ؟؟؟ و اینکه در طول هفته چقد ریاضی میخون ...

اره بنظر من خوب بود

هرچند ریاضی امسال همه رو غافلگیر کرد

والا من مشاورم برام برنامه مینوشت دقیق نمیدونم چندساعت در هفته میذاشت ولی ۹۰ درصد روزا تو برنامه م ریاضی بود حالا ۱.۵ تا ۲.۵ ساعت

نه اینکه تست آموزشی چطور بزنم و زماندار؟روششو میخوام

اها ، ببین هرکس روش مخصوص به خودش رو داره ، ولی ببین 

درس رو که خوندی اول میری سراغ تست های طبقه بندی شده و اون تست هارو میزنی اما اصلا زمان نمی‌گیری و با پاسخنامه چک مکینی اگر درست بود که هیچی اما اگر غلط بود یا نزده بودی  ، نکتشو از پاسخ نامه و توی خودت تست در میاری توی کتاب درسیت می‌نویسی ، تا دستت توی تست زدن راه بیوفته و مدام این راه رو تکرار میکنی، برای تست های زمان دار مثل آزمون ها و.. اینا دیگه هروقت دیدی مثلا مطالب رو خوب یاد گرفتی و... اینا ،میری سراغ زمان دار ،برای خودت زمان میگیری و تست میزنی. با توجه به زمان کنکور باید تست زدن رو توی ی زمان کوتاه و کم یاد بگیری باز هم نکاتش رو می قبل مینویسی

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
راستییی تو تو تابستون درسای سال آینده رو میخوندی؟یا مثلا سال گذشته رو تقویت میکردی؟بنظرت من الان دهم ...

نه خواهش میکنم گلم ، اره من قبل اینکه برم دهم دهم رو کامل خوندم خوندم ، و قبل یازدهم یازدهم و خوندم و دهم رو تست زدم ، قبل دوازدهم هم دوازدهم رو پیشخوانی کردم و دهم ویازدهمم رو کامل بستم 

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز