2777
2789
عنوان

روز پزشک

| مشاهده متن کامل بحث + 1098 بازدید | 88 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۱۲۰۰ منطقه ۳ درصدامو نمیگم ببخشید آشنا داریم اینجا و درکی ندارن از سختی کنکور و برام حاشیه درست میک ...

عزیزم منم اریان ثبت نام کردم تازه 

میشه بگی راضی هستی ؟؟؟

و اینکه در طول هفته چقد ریاضی میخوندی ؟

گریه نکن  سال دیگه به هدفت می‌رسی . حتما حکمتی در کار بوده . از حکمت خدا غافل نباش.

ان شاء الله ولی خیلی از پست کنکور موندن بدم میاد به خدا ۳ سال شب و روز خوندم ولی چیشد؟ لحظه آخر این بلا سرم اومد :) 

بدبدخت شدم 🙂

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!
گریه نکن  سال دیگه به هدفت می‌رسی . حتما حکمتی در کار بوده . از حکمت خدا غافل نباش.

دقیقا خیلی حرف درستیه

من پارسال سر یه سری مشکلاتی رتبم تقریبا ۸۰۰۰ شد

یه سال موندم امسال زیر ۱۰۰۰ شدم

مشاورم میگفت پارسال مثلا ۲۰۰۰ ۳۰۰۰میاوردی مجبور بودی بری دانشگاه های شهر دور و...

اما امسال خدا بخواد دانشگاه خوبی نزدیک شهرمون قبول میشم

اسی میشه اسم کتاب تستاتو بگی؟برا دهم چی بگیرم و اینکه روش تست زنیت؟

من حرف آخر گرفتم ، کتاب تست هم نردبام ،میکرو و ای کیو

روش تست زنی اول تست های آموزشی بزن ، راه که افتادی اون وقت زمان دار 

شاید عاشقم بودیم اما از وابستگی بود :)!

چطوری تراراتون بالای هفت میشد.من 3_4ماه خوندم بزور بالای5میشدم و مشکلاتی برام به وجود اوند و ول کردم.ولی امسال باز میخوام شروع کنم.میترسم بازم ترازم از پنج هزار بیشتر نشه.3_4ماه روزی7_8ساعت میخوندم

خدایا شکرت

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز