تپش قلب اهمیت نداره تو این آزمایش
آزمایش ها بعضا خطا هم دارنا من نمیدونم آزمایشگاه بیمارستان دولتی رفتی اوکی هسش یا نه
سعی کن آزمایشگاه خصوصی بری جدی میگم اینا معمولا درصدی خطا دارن
دیگه اون تشخیص متخصص هسش که محض احتیاط تجویز دارویی کنه یا نه
تو ایران اغلب کم کاری تیروئید دارن بخاطر رژیم غذایی فاقد ید
نه نمکا ید دارن نه غذا های دریایی استفاده میشه...
همین کمبود ید میدونی رو بهره هوشی چقدر تاثیر منفی میذاره؟
علائمت رو بگو کاهش وزن یا افزایش وزن حدود 5 کیلو
کم خوابی یا پرخوابی و رنگ پریدگی و.. ... اینا رو شرح بده