منگوله جان شما هیچ مشکل هورمونی نداری تیروئید هم چک شد مشکلی نداش پلاکت ها یه کوچولو کمه اونم مشکلی نی نرماله وجود باکتری تو ادرار هم یه کوچولو بود اونم هیچی مشکلی نی
دیدم fshوlhو پرولاکتین و تیروئید و...
اینا همه ینی شما قاعدگی نامنظم داری که چک شدن اینا لازم بوده آز که نرمال بود آفرین یه سونو هم برو
گاهی استرس هم پریودی رو نامنظم میکنه گاهی ریشه ژنتیکی داره از خاله مادر دختر خاله خواهر اینا بپرس احتمالا اونا هم پریودیشون نامنظمه
حدس میزنم کیست ریز داشته باشی که اونم خودش میریزه البته به شرطی که علائمی مثل پر مویی و موی ضخیم در اطراف پستان چانه کشاله ران ناف باشه ریزش مو و... که بسته به شدت و حدت یا کیست ریزه یا سندرمpco
اگه اینا رو نداری احتمالا یا همون موضوع ژنتیکیه یا استرس
سبک زندگی مهمه مواظب وزنت باش خوابت منظم باشه تحرک داشته باش و... از خوردن غذا های تراریخته تا حد امکان پرهیز کن