2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دانشجو پزشک باشه بیاد ازمایش تیرویید منو نگا کنه بهش تبریک میگم😬😶

بفرس 

ازم میپرسن چجوری قبول شدی و جواب من👈 :هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد😎مَصَبتونو شکر بابا! کامنت میذارم لایک نکنین مرسی اَه

من تاپیکاتونو خوندم و فهمیدم دانشجوی پزشکی هستین. من امسال رتبم به پزشکی دولتی شهرای خیلی دور میخوره مثلا خودم شمال هستم وپزشکی بم بهبهان دزفول جیرفت این جور جاها قبول میشم. هیچکدوم اینا برای خوابگاه تعهد ندارن. از لحاظ هزینه ای خوابگاه و غذا و رفت و امد همه اینا تقریبا با پزشکی آزاد شهر خودم برابری نمیکنه؟ برای آزاد ماهی ۴ میلیون باید هزینه کنم. الان هزینه زندگی تو یه شهر دیگه ماهی چه قدره؟

من تاپیکاتونو خوندم و فهمیدم دانشجوی پزشکی هستین. من امسال رتبم به پزشکی دولتی شهرای خیلی دور میخوره ...

من زیاد خرج میکنم 

هفته ای ۵۰۰ اینا ولی 

واسه پزشکی به نظرم پردیس های مرکز استان بهتراز شهرا تیپ ۳ هست 

و اینکه پردیس از چند جهت بهتر از ازاد 

بعضی دانشگاه ها ( تحقیق کن خودت ک مطمن باشی) 

پردیس با دولتی سر یه کلاس هستن 

و خب مسلما از دانشگاه ازاد بهتره 

و هزینه پردیس ثابته ولی ازاد افزایش پیدا میکنه 

البته خودت تحقیق کن 

من تاپیکاتونو خوندم و فهمیدم دانشجوی پزشکی هستین. من امسال رتبم به پزشکی دولتی شهرای خیلی دور میخوره ...

و اینکه ..این شهرایی که گفتی خوابگاه نداره 

زنگ بزن به خود دانشگاه بیین خوابگاه میدن یا ن

چون خودم شنیدم که الکی نوشتن 

من زیاد خرج میکنم  هفته ای ۵۰۰ اینا ولی  واسه پزشکی به نظرم پردیس های مرکز استان بهتراز ...

من رتبم ۳۷۰۰ منطقه ۲ شده و پردیس شهرمون آخرین نفر ۲۹۰۰ گرفته یه پردیس دیگم استانمون داره که ۴ ساعت با ما فاصله داره ولی اگه اونجا برم باید خونه بگیرم که خب هزینش از آزاد بیشتر میشه. نظرتون چیه که دولتی تیپ۳ رو برم درکنارش دوباره واسه کنکور بخونم میتونم ترم دومم مرخصی بگیرم. در کل با درسای پزشکی امکانش هست؟توی خوابگاه میشه اینطوری درس خوند و بچه ها اذیت نمیکنن؟ ببخشید طولانی شد  

من رتبم ۳۷۰۰ منطقه ۲ شده و پردیس شهرمون آخرین نفر ۲۹۰۰ گرفته یه پردیس دیگم استانمون داره که ۴ ساعت ب ...

پردیس رو نمیدونم چجوریه ولی فک کنم خوابگاه بدن 

نگا واسه پزشکی مرکز استان خیلی بهتره بیمارستان داره و کیس های زیادی میان هرچی شهر کوچیکتر باشه تعداد کیس ها کمتره 

این مشاورم موقع انتخاب رشته گف

ولی خب اگ میبنی نمیشه بری پردیس

دولتی تیپ ۳ برو 

واسه کنکور هم بستگی به خودت داره 

تو خوابگاه واسه من سخته درس خوندن 

https://s6.uupload.ir/files/img_20230821_113200_55pr.jpg https://s6.uupload.ir/files/img_20230 ...

منگوله جان شما هیچ مشکل هورمونی نداری تیروئید هم چک شد مشکلی نداش پلاکت ها یه کوچولو کمه اونم مشکلی نی نرماله وجود باکتری تو ادرار هم یه کوچولو بود اونم هیچی مشکلی نی 

دیدم fshوlhو پرولاکتین و تیروئید و... 

اینا همه ینی شما قاعدگی نامنظم داری که چک شدن اینا لازم بوده آز که نرمال بود آفرین یه سونو هم برو 

گاهی استرس هم پریودی رو نامنظم میکنه گاهی ریشه ژنتیکی داره از خاله مادر دختر خاله خواهر اینا بپرس احتمالا اونا هم پریودیشون نامنظمه 

حدس میزنم کیست ریز داشته باشی که اونم خودش میریزه البته به شرطی که علائمی مثل پر مویی و موی ضخیم در اطراف پستان چانه کشاله ران ناف باشه ریزش مو و... که بسته به شدت و حدت یا کیست ریزه یا سندرمpco

اگه اینا رو نداری احتمالا یا همون موضوع ژنتیکیه یا استرس 

سبک زندگی مهمه مواظب وزنت باش خوابت منظم باشه تحرک داشته باش و... از خوردن غذا های تراریخته تا حد امکان پرهیز کن

ازم میپرسن چجوری قبول شدی و جواب من👈 :هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد😎مَصَبتونو شکر بابا! کامنت میذارم لایک نکنین مرسی اَه
منگوله جان شما هیچ مشکل هورمونی نداری تیروئید هم چک شد مشکلی نداش پلاکت ها یه کوچولو کمه اونم مشکلی ...

سلام عزیزم مرسی که وقت گذاشتی ببخشید زحمت شد ببخشید

راستش پریودم منظمه بله یکسال پیش سونو دادم گفتن کیست ریز داری pcoبودم 

فقط اینکه من این ازمایش رو روز 12 سیکلم دادم 

رفتم دکتر زنام گفتم سوم برم گفت نه مهم نیست اصلا  فقط میگم کاش سوم میرفتم نکنه اشتباه شده باشه البته موقع آزمایش یکم تپش قلب داشتم 

فقط تیروییدم گفتن آخه لب مرزه قرص لازم نیس؟ 

❌مخالف نظرم بودی ریپ نزن چک نمیکنم❌درخواست دوستی ندید🌠
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز