تاول مدیر استارتر عضویت: 1400/05/21 تعداد پست: 57481 عنوان .... 38 بازدید | 0 پست Somewhere, I lost a piece of me .بخشی از خودمو یهجایی گم کردم . من نمیخوام مشکلاتمو حل کنی نمیخوام ناراحتی هامو باهات شریک شم خودم از پسشون برمیام ولی تو فقط اون آغوش گرمی باش که وقتی از جنگیدن خسته میشم، بهش پناه ببرم همین 1402/05/31 | 23:59 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب