سلام بچه ها من۶روز پشت سر هم درد پریودی داشتم ینی تقریبا از تخمکگزاریم که ۲۴بود. با کمی کمر درد.. دیروز یکمخفیف شد امروز ندارم... حالل نمیدونم ممکنه باردار باشم؟چونمن هیچروزی موقع تخمک گزاریم درد نداشتم اینجوری اولین بازمبود. اقدامنبودم ک بگم بخاطر اقدام درد داشتم ولی دو رابطه مشکوک داشتم. کاحساس میکنم وقتی تخلیه شده هنوز بوده اسپرم داخلش بوده باشه. اخه میگن اگ خودتونشوری وهمونموقع دوباره ب رابطه ادامه بدی ممکنه اسپرم تویلوله باشه...موعدم ۷شهریوره.. ببینین یعنی وسط رابطه ارض....ا میشد یکم بعد بیرونخالی میکرد. دپبارههمون لحظع به رابطه ادامه میداد. دوبار این مدلی رابطه داشتم یعنی ممکنه باردار باشم؟؟؟یکم از بعد از نهار انگار سوزش معدهگرفتم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.