2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دخترت خودش دوست داره تجربی رو یا شما انقد گفتید بچه علاقمند شده 

اگر با حرف بقیس همون سال اول متوجه میشه چ اشتباهی کرده ولی اگر واقعا خودش میخواد ترمیم معدل شرکت کنید الان وقتشه چون

الهے برقصاند خدا به ساز تو؛ جهانت را ...♥️🕊

خوب تو الویت الف نیاورده حتما ب آورده

ثبت نام میکنن بقیه دانش آموزا رو وقتی جا بمونه دختر شما و بقیه که ب آورده ثبت نام میکنن

من رشتم تجربیه واقعا سخته من معدلم زیر ۱۹ و نیم نبود ولی الان اینقدر رشته سختیه که واقعا سخته نمره آوردن

یعنی حد نصاب ۱۳ و ۱۴ علوم و ریاضی رو نگرفته؟

اگ نگرفته ب نفعشه نره چون درسا برای منی ک علوم و ریاضیم ۱۸/۱۹ بود هم سخت بود..

«ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»

یعنی حد نصاب ۱۳ و ۱۴ علوم و ریاضی رو نگرفته؟ اگ نگرفته ب نفعشه نره چون درسا برای منی ک علوم و ریاضی ...

دقیقا من خودم تو مدرسه نمونه دولتی درس خوندم با معدل ۱۹و۹۰ وارد رشته تجربی شدم ولی بازهم برام سخت بود اصلا شوخی بردار نبود درسها دو جلسه غیبت میکردی کل سالو لنگ میزدی!اخرم با معدل ۱۹و ۵۰ فارغ التحصیل شدم و رفتم حقوق خوندم که عشقم بود از اولشم 🤪

الهے برقصاند خدا به ساز تو؛ جهانت را ...♥️🕊
خودش بیش از حد علاقه داره و امسالم درس نخوند چون سرطان داشت

الهی عزیزدلم

خب ترمیم معدل شرکت کنه دوباره علوم و ریاضی رو امتحان میده معدلشو میکشه بالا و میتونه راحت ثبت نام کنه برای تجربی

الهے برقصاند خدا به ساز تو؛ جهانت را ...♥️🕊
یعنی حد نصاب ۱۳ و ۱۴ علوم و ریاضی رو نگرفته؟ اگ نگرفته ب نفعشه نره چون درسا برای منی ک علوم و ریاضی ...

هفتم و هشتم معدل ۲۰ بوده ولی امسال چون سرطان داشت نتونست خوب بخونه نیم نمره برای ریاضی کم داره 

دقیقا من خودم تو مدرسه نمونه دولتی درس خوندم با معدل ۱۹و۹۰ وارد رشته تجربی شدم ولی بازهم برام سخت بو ...

دقیقا..

بخدا بزرگترین اشتباه عمرم همین تجربی انتخاب کردن بود

دقیقا ۱ روز حوصله درسو نداشتی تا یکماه درگیر بودی آخر سرم نمره دلخواهتو نمیگرفتی🥲

من عاشق عکاسی و روانشناسی ام

خدا کاش ب غقب برمیگشتم میرفتم هنر🥲

«ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»

الهی عزیزدلم خب ترمیم معدل شرکت کنه دوباره علوم و ریاضی رو امتحان میده معدلشو میکشه بالا و میتونه ر ...

مگه معدل رو تغییر میدن من فکر میکردم فقط تعیین رشته مجدد میشه

یعنی الان دیر شدع؟

ن حتما فردا پیگیر بشید که امتخانات شهریوره احتمالا الان دارن امتحان میگیرن و ترمیم معدلی ها هم همین موقعاس امتحانشون حتما فردا پیگیری کنید مدرسه هم نبود برید اموزش پرورش منطقتون

الهے برقصاند خدا به ساز تو؛ جهانت را ...♥️🕊
مگه معدل رو تغییر میدن من فکر میکردم فقط تعیین رشته مجدد میشه

ن دگ معدل ترمیم میشه و اون نمره نهایی ک گرفته معدلش حساب میشه ن اون قبلیا انتخاب رشته هم مجدد انجام میشه

الهے برقصاند خدا به ساز تو؛ جهانت را ...♥️🕊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز