2777
2789

رتبه خودته؟

تا دیدار تو یک شیشه فاصله است و من مثل ماهی میان تنگ و تنگ میان دریا🌿🤍به یک صلوات مهمونم کن🔮مهربونی توی وجودمه🌱شخصیت آرومی دارم🦋شخصیت من مثل اثر انگشتم شبیه هیچکس نیست😁پر از وایب مثبت شور و اشتیاق🎈شعر و شاعری رو دوست دارم🥹خوشبختی همیشه داشتنِ چیزی نیست.خوشبختی گاهی لذت عمیق از نداشته‌هاست!«یک نوع رهایی» که شبیه به هیچ چیز نیست؛ و گاهی ساده و غیرقابل تصور است.🧬پس خوشبخت باشیم.🧸همیشه امیدوار هستم☘️خدا زمین رو گرد آفرید تا به انسان بگه همون لحظه ای که فکر می کنی به آخر دنیا رسیده ای درست در نقطه آغاز هستی🪹امام زمانی ام و دینم رو دوست دارم🌊توی تاپیک های مذهبی حتما من رو تگ کنید @smile_10 هستم🫧با دل های پاکتون برام دعا کنید به حاجتم برسم❤️ وقتیکه زندگی من هیچ چیز نبود هیچ چیز به جز تیک تاک ساعت دیواری دریافتم باید، باید، باید دیوانه وار دوست بدارم کسی را که مثل هیچ کس نیست..🤍🌿

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره گلم رتبه در سهمیه ایثارگران 

بابای منم ایثار گره🥺

یعنی فقط بین سهمیه ایثار گرا؟

رتبه منطقه چند شد؟

تا دیدار تو یک شیشه فاصله است و من مثل ماهی میان تنگ و تنگ میان دریا🌿🤍به یک صلوات مهمونم کن🔮مهربونی توی وجودمه🌱شخصیت آرومی دارم🦋شخصیت من مثل اثر انگشتم شبیه هیچکس نیست😁پر از وایب مثبت شور و اشتیاق🎈شعر و شاعری رو دوست دارم🥹خوشبختی همیشه داشتنِ چیزی نیست.خوشبختی گاهی لذت عمیق از نداشته‌هاست!«یک نوع رهایی» که شبیه به هیچ چیز نیست؛ و گاهی ساده و غیرقابل تصور است.🧬پس خوشبخت باشیم.🧸همیشه امیدوار هستم☘️خدا زمین رو گرد آفرید تا به انسان بگه همون لحظه ای که فکر می کنی به آخر دنیا رسیده ای درست در نقطه آغاز هستی🪹امام زمانی ام و دینم رو دوست دارم🌊توی تاپیک های مذهبی حتما من رو تگ کنید @smile_10 هستم🫧با دل های پاکتون برام دعا کنید به حاجتم برسم❤️ وقتیکه زندگی من هیچ چیز نبود هیچ چیز به جز تیک تاک ساعت دیواری دریافتم باید، باید، باید دیوانه وار دوست بدارم کسی را که مثل هیچ کس نیست..🤍🌿
رتبه منطقه ۵۱۱

اوه🫠چقدر عالی

تا دیدار تو یک شیشه فاصله است و من مثل ماهی میان تنگ و تنگ میان دریا🌿🤍به یک صلوات مهمونم کن🔮مهربونی توی وجودمه🌱شخصیت آرومی دارم🦋شخصیت من مثل اثر انگشتم شبیه هیچکس نیست😁پر از وایب مثبت شور و اشتیاق🎈شعر و شاعری رو دوست دارم🥹خوشبختی همیشه داشتنِ چیزی نیست.خوشبختی گاهی لذت عمیق از نداشته‌هاست!«یک نوع رهایی» که شبیه به هیچ چیز نیست؛ و گاهی ساده و غیرقابل تصور است.🧬پس خوشبخت باشیم.🧸همیشه امیدوار هستم☘️خدا زمین رو گرد آفرید تا به انسان بگه همون لحظه ای که فکر می کنی به آخر دنیا رسیده ای درست در نقطه آغاز هستی🪹امام زمانی ام و دینم رو دوست دارم🌊توی تاپیک های مذهبی حتما من رو تگ کنید @smile_10 هستم🫧با دل های پاکتون برام دعا کنید به حاجتم برسم❤️ وقتیکه زندگی من هیچ چیز نبود هیچ چیز به جز تیک تاک ساعت دیواری دریافتم باید، باید، باید دیوانه وار دوست بدارم کسی را که مثل هیچ کس نیست..🤍🌿
رتبه منطقه ۵۱۱

عزیزم یکی از اطرافیان دو سال توی جنگ بوده 

چند درصد سهمیه ایثارگری بهش تعلق میگیره؟

تا دیدار تو یک شیشه فاصله است و من مثل ماهی میان تنگ و تنگ میان دریا🌿🤍به یک صلوات مهمونم کن🔮مهربونی توی وجودمه🌱شخصیت آرومی دارم🦋شخصیت من مثل اثر انگشتم شبیه هیچکس نیست😁پر از وایب مثبت شور و اشتیاق🎈شعر و شاعری رو دوست دارم🥹خوشبختی همیشه داشتنِ چیزی نیست.خوشبختی گاهی لذت عمیق از نداشته‌هاست!«یک نوع رهایی» که شبیه به هیچ چیز نیست؛ و گاهی ساده و غیرقابل تصور است.🧬پس خوشبخت باشیم.🧸همیشه امیدوار هستم☘️خدا زمین رو گرد آفرید تا به انسان بگه همون لحظه ای که فکر می کنی به آخر دنیا رسیده ای درست در نقطه آغاز هستی🪹امام زمانی ام و دینم رو دوست دارم🌊توی تاپیک های مذهبی حتما من رو تگ کنید @smile_10 هستم🫧با دل های پاکتون برام دعا کنید به حاجتم برسم❤️ وقتیکه زندگی من هیچ چیز نبود هیچ چیز به جز تیک تاک ساعت دیواری دریافتم باید، باید، باید دیوانه وار دوست بدارم کسی را که مثل هیچ کس نیست..🤍🌿
از چه منابعی استفاده کردی ؟ 🧡 مشاور داشتی ؟ کلاس رفتی ؟ ❤️

همه کتابا خیلی سبز برا منبع اول 

منبع دوم زیست آی کیو 

منبع دوم فیزیک و ریاضی نردبام شیمی هم چون حجم مبتکران زیاد بود فقط مبتکران استفاده کردم 

آزمون گاج میدادم امااااا در طول اون دوهفته بین آزمون ها آزمون ماز و قلمچی رو هم بررسی میکردم 

پکیج الماس ماز رو هم خریدم 

بشدت توصیه میکنم ولی خب هر کس با یه معلمی راحته

از چه منابعی استفاده کردی ؟ 🧡 مشاور داشتی ؟ کلاس رفتی ؟ ❤️

بله گلم مشاور هم داشتم هر دوهفته یکبار بعد آزمون میرفتم پیشش 

کلاس حضوری نرفتم بجز پنج جلسه خصوصی شیمی و پنج جلسه هم ریاضی برای امتحان نهایی ریاضی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز