2777
2789
عنوان

یه دقیقه بیایید

40 بازدید | 0 پست

توی هدایت تحصیلی دخترم تجربی خیر خورده و یک ماه ما هر روز مدرسه ایم بخاطر یه اشتباه نیم نمره که وارد سایت کردن به نظرتون چیکار کنم؟ 

میگن بره تعیین رشته مجدد بده ولی تا اون موقع توی مدارس جا میمونه؟

یا اگه خیلی برم برای ثبت نام مدارس چون بخاطر نیم نمره هست ثبت نام میکنن؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز