2789
عنوان

رشته

71 بازدید | 3 پست

بینایی سنجی یا پرستاری؟ 


خب ببینید برای من تقریبا صفره که خودم بخوام مطب بزنم 

چشم پزشک هم خودش میتونه این کارو انجام بده... 

میمونه توی درمانگاه ها و بیمارستاننا

که من میترسم بعد 4 سال درس خوندن کار گیرم نیاد 

چون همین تازگی رفتم یه بیمارستان تهران فقط یه اپتومتریست داشت که روزای پنجشنبه میومد


و اما پرستاری با اینکه کارش سخت تره ولی میشه بگی اگه توی دانشگاه خوب درس بخونی آینده کاریش تضمین و استخدام میشی 


سلام روی شنوایی سنجی هم فکر کن

پرستاری سخت تر ولی تضمینی تره

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین درکل شنوایی و بینایی سنجی بنظر من از اون شغلاس که باید توی یه محیط و شهر کوچیک یه مطب یا کلینیک بزنی تا کارت بگیره

خیلی ندیدم توی بیمارستان کار کنن اکثرا متخصص چشم توی بیمارستانا فعالیت میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

واکسن

ماماندلساجون | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792