2777
2789
عنوان

تردید

154 بازدید | 7 پست

سلام خانوما . ببخشید این وقت شب میخواستم از شما یه مشورت خیلی مهمی رو بگیرم  من ۳۷ ساله هستم و  ۱۳ ساله ازدواج کردم و چهار تا پسر  ۱۱، ۹.۵ ، ۶ و ۲.۵ ساله دارم شوهرم هم خوش اخلاق و مرد بسازی هست و همیشه کمکم کرده و پشتم بوده و زندگی پر عشقی داریم از طرفی من خانواده شلوغ خیلی خیلی دوست دارم و میخوام یه بار دیگه اقدام کنم برای فرزند ۵ اُم که دختر باشه اگر نشد دیگه تمام ولی شوهرم شدیدا مخالف هست میگه بسه خودت رو نابود کردی من باهات کلی کار دارم و با حرف های عاطفی میخواد گولم بزنه و میگه دیگه با این وضع ایران بیشتر کردن اعضای خانواده اشتباه هست ولی من باهاش مخالفم امشبم بهش گفتم چندین سال به حرفت گوش دادم تو هم باید به حرف من گوش بدی گفتم اصلا یه جایی از دستت در میره اونم گفت ما کارمون رو بلدیم ۱۳ سال شده و با عصبانیت گفت دیگه حرف بچه تو خونه نباید باشه نمیدونم چیکار کنم از نظر مالی هم مشکلی نداریم 

نظر شما بازم بگم من خانواده شلوغ دوست دارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اه که چی بشه؟

فردا اون بچه از باباش محبت نمی‌بینه و حوصله نداره!

اینجوری خوبه که عقده ای شه؟

غم آدمارو به هم نزدیک میکنه:) - صبر گوارا کند هرچه تو را ناخوش است!🌱'️ -دخیل است امید در لحظه هایم🤍' •در اندک من تویی فراوان یارب🌱'•

اشتباه ترین کار ممکنه که هی بچه بیاری به امید اینکه جنسیتش عوض شه..

یکی از فامیل های شوهر خالم ۷ تا پسر داره😑میگه هی بچه دار شد تا شاید یکیش دختر شه و نشد

غم آدمارو به هم نزدیک میکنه:) - صبر گوارا کند هرچه تو را ناخوش است!🌱'️ -دخیل است امید در لحظه هایم🤍' •در اندک من تویی فراوان یارب🌱'•

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز