2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شاید  جادو کردن 

پایبند به قوانین سایت مخصوصا بند ۱۰ هستم .                 هدف از عضویت جامعه شناسی و تحلیل فرهنگی می باشد .      اگه حضورم در تاپیکی به نظرتون مناسب نبود یه گوش زد بدین تاپیک رو ترک میکنم نیازی به گزارش دادن نیست .        ممنون که امضامو خوندین .                        
۳۶ سالته بعد میخوام رو مینویسی میخام؟ باشه

معلم# دیکتمون😒😒

 سخت نگیرید,خبری نیست✅‌                          ‌           مسافر بینهایت                                                                 میروم تا همه عمر به خود تکیه کنم..                                                                  
۳۶ سالته بعد میخوام رو مینویسی میخام؟ باشه

چه ربطی داره عزیزم من مدل تایپم اینجوره کلا آره هم مینویسم عاره بخاطر راحتی اینجور مینویسم ،اعصاب نداریا

خوبه تحصیل کرده ای و املای میخوام رو بلد نیستی

پسرم؛ بزرگ مردِ کوچکِ من...تو بهترین هدیه خدا و زیباترین ثمره ی عشق مایی، من و بابایی بی صبرانه منتظرِ گرفتن دستای کوچولوتیم👨‍👩‍👧 خدایا بزرگترین سرمایه های زندگیم؛ همسرم و کوچولومون رو همیشه به تو میسپارم مواظب عزیزترینام باش❤🥰
چه ربطی داره عزیزم من مدل تایپم اینجوره کلا آره هم مینویسم عاره بخاطر راحتی اینجور مینویسم ،اعصاب ند ...

اعصاب دارم ولی میگین تحصیل کرده این بهتون نمیاد و این معمولا نوع تایپ نوجوونای الانه

فقط اونایی ک گیر دادن ب املا😐 خیلی مسخره اید واقعااا


اسی عزیزم امیدوارم دنیا ب کام دلت بچرخه...و بهترین ها نصیبت بشه

اگه امضامو میخونی مهربانترینم ممنون میشم برای شادی روح پدرم دعا کنی با قلب پاکت🖤🖤
چرا خب؟ شما جلو بیشتر شدن نسلو میگیرین بذارین حداقل به ازدواج فک کنه


آها بخاطر من نسل افزایش پیدا نمیکنه؟؟؟

آنقدر مهم بودم نمی‌دونستم 😆

بعدشم با این وضع جامعه گرونی فساد بهتر که افزایش پیدا نکنه 

طرف شاغله بیکاره یه مرتیکه گنده بیاد سوهان اعصابش باشع، تیمچه آرامش رو ازش بگیره

چون تو رو دارم ، همه دارم🤩دگرم هیچ نباید🤷‍♀️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز