2777
2789
عنوان

امام حسین من

98 بازدید | 12 پست

حولۍ‌فڪرکن...اربعین‌شده؛یہ‌کولہ‌پشتۍ‌ یہ‌چفیہ-باسربند -یاابالفضل‌العباس-  پرچمِ-یابقیة‌الله-بہ‌دوشت  صداۍ‌مداحۍ‌-قدم‌قدم‌بایہ‌علم...  اشڪ‌شوق  جاده:نجف-ڪربلا  +اللهم‌الرزقنا‌یہ‌همچین‌حالۍ‌:)))🥺🖤️

ولی از لحاظ روحی نیاز دارم امام حسین صدام بزنه بگه پاشو بیا کربلا ببینم باز با خودت چکار کردی،چرا دلت گرفته،دیگه چی میخوای ..🥲🕯‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نذر کردم دور تسبیحی بخوانم اِهدَنا
تا صِراطَم اربعین افتد،به سوی کربلا


اࢪبعین نزدیکہ‌ و آشوبـم):  مـیـشہ‌ آقــٰا بزنے امـضـامو؟  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌️

••اَلْحَمدُ اللهِ الَذے خَلَقَ الحُسيـــن (ع)••♥️️


روزای سخت که تموم شد میزنم روشونه خدا و میگم : جنبه رو حال کردی ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منکه دیگه ناامید شدم ازش 😓۷ ساله ارزومه برم حرم ولی انکار نه انگار 😔

هیچ وقت نا امید نشو هیچ وقت

روزای سخت که تموم شد میزنم روشونه خدا و میگم : جنبه رو حال کردی ؟
😓چی بگم دلم شکسته😥

من ن یبار بارها دلم شکسته ولی نا امید نمیشم ب مو میرسه پاره نمیشه چون خدا هست

روزای سخت که تموم شد میزنم روشونه خدا و میگم : جنبه رو حال کردی ؟
نمیدونی دیشب چقدر نشستم گریه کردم موقعی که بچه  بودم رفتم مشهد از اون به بعد زیارتی نرفتم😥

منم چند ساله ک نرفتم گلم انشاالله ب زودی میری

روزای سخت که تموم شد میزنم روشونه خدا و میگم : جنبه رو حال کردی ؟

آقا جان بطلب 😭😭😭💔

دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن.  اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه     به مادری که امنیت به خاطر دعاشه       به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده  انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده    قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده        رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است  . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐
انشاالله ب زودی

انشالله💔

دوستان عزیز کاربر @ملوسکتونم2 من نیستم دوست دیگه ای هستن که به خاطر اینکه هر نام کاربری میزدن تایید نمیشد این نام کاربری رو گذاشتن.  اسلام به ذات خود ندارد عیبی،هر عیب که هست از مسلمانی ماست.مرگ بر اسرائیل. 🇵🇸 Free Palestine 🇵🇸سیعلمو الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون🖤به زودی ستمگران خواهند دانست چگونه به کیفرگاه و دوزخ بازگشت می کنند... این وعده خداوند است ❤ من افتخار دارم به دختری که چادرش تو سختی ها باهاشه     به مادری که امنیت به خاطر دعاشه       به کشوری که قطره قطره خون من فداشه ❤️بار الها جرعت ما را سر و سامان بده  انقلابا مشق هوشیاری به فرزندان بده    قهرمانا در دل میدان بمان جولان بده        رهبرا من مصطفایی دیگرم فرمان بده... ❤️حاج قاسم هنوز هم زنده است....🖤چادرم تاج بهشتیست که بر سر دارم. من محال است که آن را ز سرم بردارم... ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است. ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ♥️حسین میگیری دستامو حسین میبینی اشکامو حسین تو قلبم میمونی دردامو میدونی از چشمای خیسم دردامو میخونی 🖤آدمی را آدمیت لازم است عود را گر بو نباشدهیزم است  . تو تاپیک های سرگرمی، بازی و مذهبی اگر تونستین تگم کنین 🌱اگر کامنتی گذاشتم ناراحت شدی بهم بگو من قصدم ناراحتی هیچکدومتون نیست. ✨💐

الحمدلله الذی خلق الحسین🌷

حتی اگر داراییت ۵۰۰۰تومنه امام حسین رو شریک مالت کن برکت رو ببین...به اینصورت که سعی کن حتی هزار تومن هم که شده خرج ارباب کنی مطمئن باش که لذتشو به تمام معنا می بری...هرررر مشکلی داری مداومت کن بر هرروز خوندن زیارت عاشورا(حتی بدون صد سلام و...) بعد میبینی و با تمام بند بند وجودت میفهمی که چی میگم.سکوت کن گاهی سکوت زودتر از هر فریادی جواب می ده ...یه ذکر معجزه گر(برای مسائل مادی و معنوی)#اللهم_بارک_لمولانا_صاحب_الزمان(تجربه شده)...هرروز خواندنِ دعاتوسل 🗝کلیدی ست بر هر قفلی....🔓(امتحان شده).(مواردی که نوشتم رو خودم امتحان کردم چون سالهای زیادی توو فشارهای مالی وزندگی بودم خیلی چیزا رو امتحان کردم)...برای آروم شدن روح و روانت و خیلی از مشکلات هرروز حدیث کسا 🌧🌧بخون...عصر پنجشنبه خوندن چهل مرتبه سوره نصر برای رزق و روزی جواب میده... 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز