2777
2789

یعنی  نابودم میکنی

اگه این امضا رو دیدی اتفاقی نیست خدا خواسته حتی اگه شده یه صلوات برای شفای بیمار عزیزم بخونید ممنونتونم 🙏🙏🙏🙏💚 روزی ما دوباره کبوترهایمان را🕊️پیدا خواهیم کرد🌝و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت🦋و من آن روز را انتظار می‌کشم🌱حتی روزی که دیگر نباشم...   برای زندگی کردن در میان آدمیان، باید برای همه، با هر خصوصیتی که دارند، هرقدر هم نابهنجار باشد، حق وجود قائل باشیم و فقط می‌توانیم بکوشیم که از خصوصیاتشان برحسب نوع و کیفیتی که دارند استفاده کنیم. اما نه می‌توانیم امیدی به تغییرشان ببندیم، نه چنان که هستند محکومشان کنیم. این درست مصداقِ این ضرب المثل است که: زندگی کن و بگذار زندگی کنند                          🚌  ته اتوبوس...آن صندلی آخر،کنار شیشه....بهترین جای دنیاست ...

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ینی دیگه ول کنی نیستی تو عذاب دادنم و نابودم می کنی

● اکانت برای دختر توت فرنگی معروف نیس (کاربرای قدیمی میشناسنش) ● کاربری ماله خواهرم بوده واگذار کرده به من گاها خودش تاپیکم میزنه (منو باهاش اشتباه نگیرید) ●
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز