2777
2789
عنوان

پر فرشتگان

374 بازدید | 24 پست

یمدت پیش یکی بهم یاد داد درباره نامه به فرشتگان و....اولش برای سرگرمی انجام دادم چیزی نشد چندوقتع یچیزایی حس میکنم امروزم رفتم حموم رو شونم دوتا پر ریز بود اخه اصلا از اتاقم درنیومدم یهفتس جایی نرفتم لباسمم جایی نبوده شماهم نشونه فرشتگان داشتید قبلا شنیدم میگفتن پر میبینن مسخره ام نکنید واسه خودمم عجیبه فقط میخام ببینم بقیه چی

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)

پر اعداد جفت بوی خوش 

💛خدای  من...خدای مهربونم...منو به آرزوهام برسون...💛                          🧡دو حاجتــ خیلـی مهــم دارم اگـه چشمتــ بــه امضـام افتـاد ممنـون میشـم واســه حاجتــ رواییـم دعـا کـنی🧡                                          به درخواست خودم تعلیق شدم💕

فرشته و جن و ...  موجود غیر ارگانیک و به چشم ما دیده نمیشه. مکه اینکع انسان موکل دار یا مدیوم باشی. چه برسه پرش و اکلیل اینا بیفته رو لباست . 

زندگیم یهو ورقش برگشت از وقتی موهبت الهی رو درک کردم و آشنا شدم ☀️🪄  من معتادم !!! به ماجراجویی دختری هستم آمیخته به هنر 🌏☄️ 🌱ولی من به تموم‌چیزایی که گفتن نمیرسی رسیدم✨💚میشه بدون توهین اظهار مخالفت  کرد ‌‌.‌‌میشه بدون تحقیر اظهار وجود کرد..میشه بدون تخریب جایگاه پیدا کرد.   میشه بدون حسادت بدست آورد . پس وجودت رو خراب نکن دوست من🥰🫀عاشق خلق هنرهای آلبرت بیرشتات🪴  دوست عزیز اگه کلمه بی ربطی یا اشتباهی میبینی در جمله به لطف غلط گیر کیبوردمه که همیشه به جای درست غلط می‌کنه . همون کلمه ای که درست و شبیهشه اره همونه 😂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جرقه ی نور

💛خدای  من...خدای مهربونم...منو به آرزوهام برسون...💛                          🧡دو حاجتــ خیلـی مهــم دارم اگـه چشمتــ بــه امضـام افتـاد ممنـون میشـم واســه حاجتــ رواییـم دعـا کـنی🧡                                          به درخواست خودم تعلیق شدم💕
فرشته و جن و ...  موجود غیر ارگانیک و به چشم ما دیده نمیشه. مکه اینکع انسان موکل دار یا مدیوم ب ...

خودشون دیده نمیشن ولی نشونه هاشون دیده میشه

💛خدای  من...خدای مهربونم...منو به آرزوهام برسون...💛                          🧡دو حاجتــ خیلـی مهــم دارم اگـه چشمتــ بــه امضـام افتـاد ممنـون میشـم واســه حاجتــ رواییـم دعـا کـنی🧡                                          به درخواست خودم تعلیق شدم💕
خودشون دیده نمیشن ولی نشونه هاشون دیده میشه

چیزی که متعلق به بدنشون اینا باشه  . حالا ما میگیم پراینا دیده نمیشه . 

ولی نشونه هایی که مثلا جاذبه جایی اجسام .اینامنطورته اینا بله. ولی پر اینا خیر 

زندگیم یهو ورقش برگشت از وقتی موهبت الهی رو درک کردم و آشنا شدم ☀️🪄  من معتادم !!! به ماجراجویی دختری هستم آمیخته به هنر 🌏☄️ 🌱ولی من به تموم‌چیزایی که گفتن نمیرسی رسیدم✨💚میشه بدون توهین اظهار مخالفت  کرد ‌‌.‌‌میشه بدون تحقیر اظهار وجود کرد..میشه بدون تخریب جایگاه پیدا کرد.   میشه بدون حسادت بدست آورد . پس وجودت رو خراب نکن دوست من🥰🫀عاشق خلق هنرهای آلبرت بیرشتات🪴  دوست عزیز اگه کلمه بی ربطی یا اشتباهی میبینی در جمله به لطف غلط گیر کیبوردمه که همیشه به جای درست غلط می‌کنه . همون کلمه ای که درست و شبیهشه اره همونه 😂

فرشته و جن و ...  موجود غیر ارگانیک و به چشم ما دیده نمیشه. مکه اینکع انسان موکل دار یا مدیوم ب ...

دیده ک نمیشن میدونم ولی نشونه هاشو شنیده بودم خودمم تا یساعت پیش ندیده بودم

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)
دیده ک نمیشن میدونم ولی نشونه هاشو شنیده بودم خودمم تا یساعت پیش ندیده بودم

تو پیام قبل توضیح دادم . 

فرشته ها اصلا اینطور که تو ذهن ما مثل یه آدم که دوتا بال دارن نیستن ‌ . 

زندگیم یهو ورقش برگشت از وقتی موهبت الهی رو درک کردم و آشنا شدم ☀️🪄  من معتادم !!! به ماجراجویی دختری هستم آمیخته به هنر 🌏☄️ 🌱ولی من به تموم‌چیزایی که گفتن نمیرسی رسیدم✨💚میشه بدون توهین اظهار مخالفت  کرد ‌‌.‌‌میشه بدون تحقیر اظهار وجود کرد..میشه بدون تخریب جایگاه پیدا کرد.   میشه بدون حسادت بدست آورد . پس وجودت رو خراب نکن دوست من🥰🫀عاشق خلق هنرهای آلبرت بیرشتات🪴  دوست عزیز اگه کلمه بی ربطی یا اشتباهی میبینی در جمله به لطف غلط گیر کیبوردمه که همیشه به جای درست غلط می‌کنه . همون کلمه ای که درست و شبیهشه اره همونه 😂

من در مورد نامه نوشتن چیزی نمیدونم ولی یه نفرو میشناسم که میگفت روی لباسش چیزی براق مث  اکلیل بوده هرچه تکونده نمیرفته ولی بعد از مثلا چند دقیقه ناپدیدشده دوبار این اتفاق براش افتاده این بنده خدا خیلی ذکر وعبادت داره مثلا شبا تا نماز صبح بیداره و عبادت میکنه 

نشونه خوبیه ، ازشون طلب کن،خیلی دوست دارن به انسان کمک کنن 

اخه من یمدت تو مراقبه ام توبه کردم خیلیی رو خودم دقت دارم فکر کنم چون عوض شدم و خوب شدم تازه دارن نشونه میدن بهم

الان چحوری باید بگم بهشون بازم نامه ؟

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)
چیزی که متعلق به بدنشون اینا باشه  . حالا ما میگیم پراینا دیده نمیشه .  ولی نشونه هایی که ...

خب پس این پرا از کجا میان وقتی جایی که هستی هیچ پری وجود نداره

💛خدای  من...خدای مهربونم...منو به آرزوهام برسون...💛                          🧡دو حاجتــ خیلـی مهــم دارم اگـه چشمتــ بــه امضـام افتـاد ممنـون میشـم واســه حاجتــ رواییـم دعـا کـنی🧡                                          به درخواست خودم تعلیق شدم💕
تو پیام قبل توضیح دادم .  فرشته ها اصلا اینطور که تو ذهن ما مثل یه آدم که دوتا بال دارن نیستن& ...

کتاباشو بخون ی سرچ بزن منم الان دوباره سرچ میکنم پر مال خودشون نیست پر میزارن ک یعنی پیامتو دریافت کردیم ن اینکه از خودشون بکنن

حسبنا الله و نعم الوکیل و نعم المولی و نعم النصیر*.) اگه زندگیتونو دوسدارید خوشیاتونو نگهدارید واسه خودتون همچیتونو نگهدارید واسه خودتون مردم چشم دیدن ندارن بخدا ندارن حتی اونی که ارزوی خوب میکنه مشورت بگیرید اما نزارید کسی دخالت کنه...بجز خدا به هیچی امید نداشته باشید خدا خودش اونموقع همچیزو برای شما اسباب خیر میکنه:)
اخه من یمدت تو مراقبه ام توبه کردم خیلیی رو خودم دقت دارم فکر کنم چون عوض شدم و خوب شدم تازه دارن نش ...

ن عزیزم ،همینجوری بخواه ، سه تا سوره توحید بهشون اهدا کن وطلب حاجت بکن 

، لطفا بادل پاکت برای منم دعا کن

حسین جانم 🌺

خب پس این پرا از کجا میان وقتی جایی که هستی هیچ پری وجود نداره

هزار تا احتمال هست نمیشه همه چی رو ربط به موجودات غیر ارگانیک داد . پرده غیب وقتی هست صفر تا صدش هست نمیشه که یجاش معلوم شده به جاش نه . و اصلا دست خودشون نیست که مثلا پرشون نشون بدن یا همچین چیزی خارج از اختیار ایناس 

زندگیم یهو ورقش برگشت از وقتی موهبت الهی رو درک کردم و آشنا شدم ☀️🪄  من معتادم !!! به ماجراجویی دختری هستم آمیخته به هنر 🌏☄️ 🌱ولی من به تموم‌چیزایی که گفتن نمیرسی رسیدم✨💚میشه بدون توهین اظهار مخالفت  کرد ‌‌.‌‌میشه بدون تحقیر اظهار وجود کرد..میشه بدون تخریب جایگاه پیدا کرد.   میشه بدون حسادت بدست آورد . پس وجودت رو خراب نکن دوست من🥰🫀عاشق خلق هنرهای آلبرت بیرشتات🪴  دوست عزیز اگه کلمه بی ربطی یا اشتباهی میبینی در جمله به لطف غلط گیر کیبوردمه که همیشه به جای درست غلط می‌کنه . همون کلمه ای که درست و شبیهشه اره همونه 😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز