2777
2789
عنوان

شوره سر

209 بازدید | 13 پست

من آب ملایم دوش میگیرم ولی سرم همش شوره میشه یعنی پوست سرم که کنده میشهـ...

از یکی پرسیدم گفت روغن بزن سرت یا اینکه ممکنه ویتامینی ازت کم باشه که پوسته پوسته میشه و باعث شوره میشه....

نظر شما چیه به نظرتون باید چکار کرد یکی این اتفاق واسش افتاده؟ بگه ممنون میشم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شامپو بدون سولفاتم ایرانی استفاده نکنی ا اصلش و بگیر خارجی ،البته من خودم شامپو بچه دیگه میزنم(چون بدون سولفات همه ۳۰۰ به بالا بود خارجی نداشتم تهیه کنم ) برنج م هر روز برنج قهوه ای یا سبوس دار میخورم دیگه شوره نزدم پوست سرت احتمالا مثل من خشک ه 

منکه راحت شدم از شوره هام 

شامپو کتوکنازول ۲درصد زدم همشون برطرف شدن

برای کسی که میفهمدهیچ توضیحی لازم نیست وبرای کسی که نمیفهمدهر توضیحی اضافه است...آنانکه میفهمندعذاب میکِشندوآنانکه نمیفهمندعذاب می دهند...مهم نیست چه "مدرکی" دارید..مهم این است که چه "درکی" دارید...کلماتی که از دهانِ شما بیرون می آیدویترینِ فروشگاهِ شعورِ شماست..پسوای بر جمعی که لب رابی تامل وا کنند چرا که کم داشتن و زیاد گفتن مانند نداشتن و زیادخرج کردن است!پس نگذارید زبانِ شمااز افکارتان جلو بزند
نه خشک نیس تازه چربم هست


من خیلیشوره میزدم گرونترین شامپو استفاده کردم اما وقتی شامپو بدون سولفات خارجی زدم اونم اتفاقی چون موم و پروتویین کردم شوره سرم رفت و اینکه برنج قهوه ای فقط استفاده میکنم ،یه مدت شامپو بچه و برنج قهوه ای استفاده کن برا من که جواب داد این راه حل  بعد یک هفته میبینی شوره سرت خیلی کم شده

اره این خیلی خوبه ولی گیرنمیادانگاردیگه شما جدیدا گرفتی?


آره هفته پیش از داروخونه خریدم 

ینی راحت شدم از خارش و شوره 

برای کسی که میفهمدهیچ توضیحی لازم نیست وبرای کسی که نمیفهمدهر توضیحی اضافه است...آنانکه میفهمندعذاب میکِشندوآنانکه نمیفهمندعذاب می دهند...مهم نیست چه "مدرکی" دارید..مهم این است که چه "درکی" دارید...کلماتی که از دهانِ شما بیرون می آیدویترینِ فروشگاهِ شعورِ شماست..پسوای بر جمعی که لب رابی تامل وا کنند چرا که کم داشتن و زیاد گفتن مانند نداشتن و زیادخرج کردن است!پس نگذارید زبانِ شمااز افکارتان جلو بزند
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس ششم لطفااااا

fxlog | 30 ثانیه پیش

حالم گرفتس

دخت_یخی | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   مینال  |  48 دقیقه پیش
توسط   solmy  |  41 دقیقه پیش