2777
2789

https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=11818622&slug=&postId=306115510

لطفا گزارش بدید بترکه دعا تون میکنم

سوسن پرور دات کام🥳🤍 یه فروردینی دارای تایپ شخصیتی ENFP هستم🥺😂🤍 احساسی ام و میانگرا به عقاید بقیه کاری ندارم ؛ تا به عقایدم کاری نداشته باشن😛🤍 یه انسان کاملا معمولی هستم و منم مثل بقیه دارای عیب و نقص هستم🫂💛 یه شکمو و فیلم باز هستم🤗🤭💚 معتقدم باید همیشه با بقیه فرق داشت و خاص بود🥸🍅🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم طبق تست افسردگی شدید دارم. خودمون باید تغییراتی بدیم تو سبک غذایی وکلا زندگی .علتش رو پیدا کنیم .به مرور میشه که بشه. من اگه نتونستم میرم روانپزشک .

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

چون این همه تکرار میکنی خوب نمیشی. 

افسردگی دومرحله داره پذیرش بیماری وکمک به خودت برای حل مشکل. 

مثل بیماریهای دیگه نیست که با دارو تنها خوب شد،خودتم باید به خودت کمک کنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792