2777
2789
عنوان

شاغلا بیاین

120 بازدید | 10 پست

سلام من می‌خوام برم رشته های بدون کنکور به نظرتون کدوم رشته خوبه؟

طراح جواهرات،کاردانی مامایی

طراحی لباس،مهندسی پزشکی 

طراحی صنعتی،مهندسی کامپیوتر 

مهندس پزشکی ،مدیریت بازرگانی ،هتلداری

رشتم تجربه ،درامد و بازار کار برام خیلی مهمه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کدومش حقوقش بیشتره

طراحی لباس و جواهرات تو بازار آزاد باید بری سراغش ولی مدیریت بازرگانی تو آزمونهای استخدامی و آخر سر یه کار دولتی براش پیدا کنی.

کار آزاد(طراحی لباس و جواهرات) حقوقش از دولتی بیشتره ولی کار دولتی هم بیمه داره هم تضمینی برای آینده اس.

.

به نظر شما دولتی بهتره یا آزاد

 جواب این سوال به علاقه فرد هم بستگی داره.من خودم دولتیو ترجیح میدم ولی اگه دوست داری در آینده مهاجرت کنی طراحی لباس و جواهرات هم خوبه البته اگه مدرکش فنی حرفه ای باشه.چون فنی حرفه ای مدرک بین المللیه.

.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز